رئیس آموزشگاه تکنولوژی شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۳۴ دوره کنترل فوران چاه‌های نفت و گاز در سطوح مختلف برای کارکنان برگزار شده است.

حبیب صفری رئیس آموزشگاه تکنولوژی حفاری شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در اجرای شیوه نامه صلاحیت حرفه‌ای عملیات حفاری ابلاغی از سوی وزارت نفت، اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران در نیمه دوم پارسال نسبت به برگزاری ۳۴ دوره کنترل فوران چاههای نفت و گاز در سطوح مختلف کارکنان این شرکت اقدام کرد.

او با تاکید بر اینکه برگزاری این دوره‌ها طی امسال نیز تا فراگیری همه کارکنان عملیاتی و خدمات فنی جانبی استمرار دارد، افزود: با توجه به شرایط کرونایی دوره‌های مذکور با بکارگیری ظرفیت‌ها و امکانات آموزشی شرکت با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار و مورد اقبال کارکنان واقع شد.

صفری اظهار داشت: در این دوره‌ها کارکنان با ارتباط موثر با مدرسان مورد تایید مرکز آموزش شرکت ملی نفت ایران، فارغ از محدودیت زمانی با فرصت و دقت بیشتر برای فراگیری مطالب تخصصی و فنی مرتبط مشارکت کردند.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم استمرار برنامه‌های آموزشی شرکت و جلوگیری از وقفه در تأمین نیاز‌های آموزشی کارکنان در چارچوب رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، بیان کرد: این دوره‌ها که در تقویم آموزشی امسال نیز تعریف شده است در زمینه‌های حفاری، مکانیک، برق، سیال، سیمان و بازرسی برگزار می‌شود.

رئیس آموزشگاه تکنولوژی حفاری شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: همسو با این برنامه ۷۵ دوره فنی و تخصصی نیز از طریق حضور مدرسان و کارشناسان آموزش در موقعیت استقرار دستگاه‌های حفاری و نواحی عملیاتی برگزار شد که بررسی بازخورد آن، افزایش سطح آگاهی فنی و رضایتمندی کارکنان اقماری از ایجاد این فرصت خارج از دوره استراحت آنان بوده است.

صفری برگزاری دوره‌های آنلاین نرم افزار لند مارک، سامانه ستاد، قانون برگزاری مناقصات، دوره آموزشی مدیریت ریسک، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت استرس، کار تیمی، ایمنی آتش نشانی و... را بخش دیگری از سرفصل‌های دوره‌های آموزشی در مدت مذکور برشمرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.