عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن خواستار تحریم کالا‌های آمریکایی از سوی ملت‌های عربی و اسلامی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن خواستار تحریم کالا‌های آمریکایی از سوی ملت‌های عربی و اسلامی شد.

او در صفحه توئیتر خود نوشت: از امروز هرگونه تبلیغ کالا‌های آمریکایی از خیابان‌ها و مغازه‌ها برداشته می‌شود.

البخیتی افزود: ائتلاف کشور‌های عربی و اسلامی برای مقابله با اسرائیل از نظر منطقی امکان پذیر است، اما در واقعیت غیرممکن است.

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن تاکید کرد: در این مرحله ملت‌های عربی و اسلامی به جز تحریم کالا‌های آمریکایی راه دیگری در اختیار ندارند و این سلاحی موثر و در دسترس برای همه است و هیچ بهانه‌ای برای هر گونه سهل انگاری وجود ندارد.

در این خصوص، محمد رفعت از فعالان یمنی در توئیتی تصاویری را از بازداشت جوانان اردنی که در حمایت از قدس راهپیمایی کردند منتشر کرد.

محمد رفعت نوشت: در این تصاویر تظاهرکنندگان در اردن که در حمایت از قدس به صورت مسالمت آمیز راهپیمایی کردند بازداشت می‌شوند. آنچه را قبلا گفته بودم اینک محقق شده است رژیم‌های عربی از هرگونه تجمع مردمی هراس دارند چرا که ملت‌ها دریافتند که برخی رژیم‌های عربی از ناحیه گردن، به پا‌های اسرائیل با طناب بسته شده‌اند.

این فعال یمنی اعلام کرد تنها دولت صنعا در یمن، ملت اردن را به برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی دعوت کرد، زیرا این تنها دولتی است که نماینده مردم است.

در درگیری‌های امروز (دوشنبه) رژیم صهیونیستی با فلسطینیان در مسجدالاقصی تاکنون بیش از ۲۵۰ فلسطینی زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار