رئیس اداره میراث فرهنگی مشگین شهر گفت: روستا‌های فعال در صنایع دستی مشگین‌شهر برای توسعه این مشاغل به بنیاد برکت معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان در ۱۰ روستای هدف به منظور سرمایه‌گذاری و ارائه تسهیلات توسط بنیاد برکت برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر گفت: روستا‌های فعال در صنایع‌دستی از جمله رشته‌های نمدمالی، سفالگری، قالی‌بافی و بسته‌بندی تولیدات بومی و محلی برای توسعه و رونق این مشاغل به بنیاد برکت معرفی شدند.

او ادامه داد: با مشارکت بنیاد برکت تلاش می‌کنیم تا زمینه برای توسعه سرمایه‌گذاری در روستا‌های هدف شناسایی‌شده را با توجه به استعداد‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها فراهم آوریم که مقدمات این مهم در حال پیگیری است.

ایمانی تحقق اشتغال تعهدشده در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان را ضروری و از مهمترین اهداف دانست و بیان کرد: به‌ویژه در بخش صنایع‌دستی تلاش بر توسعه اشتغال در بین فعالان و صنعتگران است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.