مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: ایجاد مرکز رشد صنایع دستی با همکاری پارک علم و فناوری در سطح استان با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در بازدید از مرکز آموزش صنایع‌دستی در مجموعه تاریخی مدرسه جعفری اسلامی که به همراه رئیس پارک علم و فناوری استان انجام شد، گفت: همکاری و مشارکت دوجانبه این اداره‌کل و پارک علم و فناوری استان می‌توانیم شاهد اجرای طرح‌های مختلف در بخش صنایع‌دستی باشیم.

او با ارائه ایده ایجاد مرکز رشد صنایع‌دستی با همکاری پارک علم و فناوری بیان کرد: مرکز آموزش صنایع‌دستی واقع در مدرسه جعفری اسلامی مناسب برای تشکیل این مجموعه است.

فلاحی در بازدید از مرکز نوآوری انیمشن و بازی‌های رایانه‌ای پارک علم و فناوری استان گفت: انتظار می‌رود همکاری این مجموعه را با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای ارائه تاریخ و تمدن پرافتخار استان اردبیل شاهد باشیم.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ایده‌های فناورانه را راهگشای تسریع در امور دانست و ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری و استفاده از ایده‌های فناورانه آن برای رونق فعالیت‌ها در حوزه‌های سه‌گانه این اداره‌کل را فراهم خواهد آورد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.