دادستان زرندگفت:متخلفان باید اراضی کشاورزی تغییر کاربری شده را به حالت اولیه بازگردانند در غیر این صورت ساخت وساز‌های غیر قانونی تخریب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند  در جریان بازدید میدانی از وضع ساخت و ساز‌های غیر مجاز در روستا‌های سرمور و بادیز گفت: متخلفان تا چند روز آینده برای باز گرداندن اراضی به حالت اولیه اقدام کنند و در غیر اینصورت ساخت و ساز‌های غیر مجاز آن‌ها تخریب و به حالت اولیه باز گردانده می‌شوند.

او تشدید سیاست‌های پیشگیرانه و نظارتی برای کاهش تخلفات و خسارات واردشده ناشی از تصرف اراضی ملی و همچنین تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی را از اولویت‌های دادستانی این شهرستان بر شمرد.

این مقام قضایی با اشاره به نقش بعضی از سودجویان در ترویج و گسترش بی رویه‌ تغییرکاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در مناطق خوش آب و هوا از جمله مناطق سر مور، بادیز و ... از اجرای طرح شناسایی و تعقیب کیفری دلالان و افراد سودجو خبر داد.

بلوچ زاده ضمن بررسی موارد تصرف غیرقانونی اراضی ملی و تغییر کاربری غیرمجاز؛ بر لزوم اجرای کامل قوانین و مقررات مربوط به اراضی و توجه به تکالیف قانونی و وظایف ذاتی دستگاه‌های متولی در پیشگیری از هرگونه تخلف تاکید کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار