آیت الله فاضل لنکرانی گفت: حادثه دل‌خراش و تروریستی در حمله وحشیانه به دبیرستان دخترانه شیعیان در غرب کابل شهدای فراوان و مجروحان زیادی از خود به‌جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،در پیام آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، آمده است: حادثه دل‌خراش و تروریستی در حمله وحشیانه به دبیرستان دخترانه شیعیان در غرب کابل شهدای فراوان و مجروحان زیادی از خود به‌جای گذاشت.

پیام افزوده است: از جانیان که تا مرفق دست آنان در خون این مظلومان آلوده است باید پرسید به کدام گناه و به کدام دلیل و به چه اندیشه و فکری دست به چنین جنایتی زدند؟

در این پیام تصریح شده است: تردیدی نیست که آمریکا بعد از خروج فضاحت‌بار از افغانستان در این حادثه نقش دارد و علاوه بر گروه‌های داخلی جنایت‌کار ضد بشر و ضد اسلام و ضد شیعه باید ریشه این فجایع را در سازمان‌های ضد بشری آمریکا جست‌وجو نمود.

آیت‌الله فاضل لنکرانی ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک امام زمان (عج) و همه مردم و شیعیان افغانستان به خصوص خانواده‌های داغدار، ابراز امیدواری کرده است: دست انتقام الهی هرچه زودتر عاملان این حادثه را مجازات فرماید.

ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه هفته جاری هنگام تعطیلی مدرسه دخترانه سیدالشهدای غرب کابل که شیعیان هزاره در آن درس می‌خوانند هدف حمله خودرو بمب‌گذاری شده قرار گرفت که در آن ۵۵ نفر که بیشترین آن‌ها دانش آموزان دختر این مدرسه هستند، کشته و ۱۵۱ تن دیگر هم زخمی و راهی بیمارستان‌ها شدند که وضعیت شماری از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار