رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری قزوین گفت:۳۵۹ تن از پاکبانان سازمان مدیریت پسماند و آتش‌نشانان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، وحید مقدم سلیمی رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری قزوین گفت: ۶۰ نفر از کارمندان در معرض خطر سازمان آرامستان قزوین به همراه ۳۵۹ تن از پاکبانان سازمان مدیریت پسماند و آتش‌نشانان در اولویت واکسن کرونا قرار دارند.

وی اجرای طرح واکسیناسیون پاکبان‌ها و کارکنان تغسیل و تدفین سازمان آرامستان‌ها را از جمله مهم‌ترین اقدامات این کارگروه دانست و افزود: در مرحله اول این طرح، ۱۶۸ پاکبان سازمان مدیریت پسماند و ۳۰ نفر از عوامل مرتبط با تغسیل و تدفین اموات در سازمان آرامستان در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی، ادامه گندزدایی محیط بازار سنتی و بازارچه سپه، تعطیلی آرامستان‌ها، محدودیت فعالیت روزبازار‌ها و تعطیلی بوستان‌های خانواده، بانوان و فدک را از دیگر اقدامات شهرداری قزوین در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اعلام کرد.

وحید مقدم سلیمی گفت: به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، دورکاری کارکنان و محدودیت پذیرش ارباب رجوع در شهرداری ادامه دارد.

وی اظهار امیدواری کرد با تسریع در روند واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از این وضعیت عبور کرده و شاهد کاهش انتشار بیماری در سطح استان باشیم.

شهرداری قزوین دارای سه منطقه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.