دبیر پیشین فدراسیون کشتی گفت: به اعتقاد من ورزش ایران در ۸ سال گذشته به موفقیت‌های قابل توجهی رسیده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا لایق دبیر پیشین فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: به عنوان فردی که سال‌ها مسئولیت‌های مختلفی در ورزش به ویژه رشته کشتی داشتم و همچنان در بدنه سیستم اجرایی وزارت ورزش فعالیت می‌کنم، معتقدم موفقیت‌های بزرگی در ۸ سال اخیر در ورزش قهرمانی و همگانی به دست آمده است.

وی با بیان اینکه نقد و بررسی همواره در ورزش وجود داشته است تصریح کرد: ما در سال‌های اخیر شاهد حمایت‌های مختلف وزارت ورزش و متولیان امر از کشتی و رشته‌های مختلف بودیم. در این سال‌ها در رشته‌های مختلف موفقیت‌های بزرگ و بین المللی زیادی کسب شده که به جرأت می‌توان گفت پس از انقلاب بی سابقه بوده است.

لایق تاکید کرد: درست نیست برای اینکه خودمان را بدون ایراد نشان دهیم دیگران را زیر سوال ببریم. متأسفانه بعضی از ما به جای اینکه خودمان را قوی کنیم، دیگرانی که از مسئولیت دور شده اند و در مسند کار نیستند را می‌کوبیم. به  طور حتم رسول خادم و همکاران من در فدراسیون قبلی کشتی نیز با توجه به حمایت‌های متولیان ورزش به موفقیت‌های بزرگ و تاریخی در عرصه جهان و المپیک رسیدند.

وی در خاتمه با بیان اینکه اگر کسی یا گروهی از جانب من عملکرد وزارت ورزش را نقد کرده است آن تکذیب می‌کنم، خاطرنشان کرد: بدون شک این نقل قول‌ها، نظر من نبوده و نیست. با صراحت عرض می‌کنم که ورزش در سال‌های اخیر یکی از موفق‌ترین دوران خود را داشته که امیدوارم از این پس نیز شاهد رشد و اعتلای آن باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
جیره خوری هم عالمی داره
آخرین اخبار