رئیس شورای شهر کرمانشاه از طرح نامه استیضاح شهردار در جلسه شورا خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، طیب حیدری رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت : در جلسه دیروز (۱۹ اردیبهشت) شورا نامه استیضاح شهردار کرمانشاه که به امضای چهار عضو شورا رسیده، طرح شد.

او گفت : این اعضا سوالاتی طرح کرده اند که شهردار در جلسه جوابگوی آن‌ها نبوده، بنابراین این نامه به امضای این چهار عضو رسیده و در جلسه شورا طرح شد.

حیدری افزود: با طرح این نامه بعد از صحبت‌های دیروز اعضا نهایتا یکشنبه هفته آینده جلسه استیضاح برگزار خواهد شد و شهردار باید در جلسه حضور داشته و پاسخگوی اعضا باشد.

رئیس شورای شهر کرمانشاه افزود: معتقدم در این شرایط استیضاح شهردار اصلا به صلاح شهر نیست و عملا، چون زمانی تا پایان عمر این دوره شورا نمانده باید این کار به عهده شورای آینده گذاشته شود، اما، چون بحث تمکین به قانون است ماهم تمکین کرده و نامه اعضا را طرح کردیم و تاریخ جلسه استیضاح را هم مشخص کردیم.

او ادامه داد: در جلسه استیضاح چنانچه اعضا از پاسخ‌های شهردار قانع نشوند استیضاح ایشان به رای گذاشته می‌شود و اگر دو سوم اعضا یعنی هشت عضو شورای شهر رای دهند، شهردار استیضاح خواهد شد.

او افزود: استیضاح در شرایط فعلی شیرازه شهرداری را از هم می‌پاشد و به شخصه با انجام این کار مخالفم، اما بحث قانون و تمکین به آن است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.