دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: به آبفا خرمشهر مهلتی ۴۵ روزه برای رفع کامل مشکل جمع شدن فاضلاب کوی عشایر داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،فاخر باوی در جمع خبرنگاران به مشکل  جمع شدن فاضلاب در کوی عشایر اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکل جمع شدن آب و فاضلاب در کوی عشایر، دستگاه قضا در راستای انجام وظیفه قانونی و احقاق حقوق عامه به این موضوع ورود کرد و مسئولان مربوطه در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: با توضیحاتی که در محل ارائه شد در راستای رفع  کامل مشکلات اساسی پروژه، بازده زمانی ۴۰ تا ۴۵ روزه تعیین شد اما برای رفع موقت مشکل مقرر شد آبفا از امروز با همکاری اداره برق اقداماتی انجام دهد و شبکه بهداشت پس از پایان پروژه گزارشی به دادستانی در این رابطه ارائه کند.

دادستان خرمشهر از ادامه بازرسی ها خبر داد و گفت: در راستای احقاق حقوق عامه بازدید از مناطق مختلف به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باوی با یادآور شدن مشکلات مختلف در خرمشهر، به مدیران کم کار تذکر داد و اظهار کرد: هرجا حس شود مشکلی وجود دارد و مسئولان کم کاری می کنند، سیستم قضایی در راستای وظایف قانونی خود به مدیران تذکر داده می دهد و هرجا تذکر کاربردی نبود از طریق تشکیل پرونده قضایی برخورد قانونی انجام می شود.

او ادامه داد: انتظار می رود مسئولان سعه‌صدر داشته باشند و برای رفع مشکلات برنامه ریزی کنند.

اجرای شبکه فاضلاب کوی عشایر از جمله پروژه هایی است که پارسال توسط آبفا آغاز شد، آبفا ناتمام بودن این پروژه را علت پس زدگی و تجمع بسیار فاضلاب در محل اجرای پروژه عنوان کرده است.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.