کشاورز گفت:برای مدیریت بهتر شهرک، کاهش جرائم و همچنین پیشگیری از وقوع جرم باید بر روی ورود و خروج و اطراف شهرک شکوهیه نظارت دقیق تری صورت گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،کشاورز بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای عمومی و انقلاب قم صبح امروز در بازدید از این شهرک صنعتی گفت: برای مدیریت بهتر شهرک، کاهش جرائم و همچنین پیشگیری از وقوع جرم باید بر روی ورود و خروج و اطراف شهرک شکوهیه نظارت دقیق تری صورت گیرد.

کشاورز با اشاره به کشف برخی تخلفات از مسیر‌های فرعی شهرک صنعتی گفت: در این مسیر‌ها برخی از مواد غذایی غیربهداشتی مانند خمیر مرغ به صورت غیرقانونی وارد برخی از کارخانه‌ها و شرکت‌ها می‌شد و همچنین بعضی از کالا‌ها و مواد اولیه نیز به صورت غیرمجاز از شهرک صنعتی و واحد‌های تولیدی خارج می‌شد.

بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای عمومی و انقلاب قم با بیان اینکه کنترل دقیق بر ورودی و خروجی شهرک شکوهیه همچنین تاثیر بسزایی در کاهش سرقت‌های خرد خواهد داشت یادآورشد: دستگاه قضایی با واحد‌هایی که خارج از چارچوب‌های قانونی امنیت غذایی و سرمایه‌ای شهروندان را به خطر بیندازد برخورد خواهد کرد.

بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای عمومی و انقلاب قم در ادامه به نامگذاری امسال به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی حمایت جدی و کاملی از صنایع وتولیدکنندگانی که قانون را به درستی رعایت می‌کنند، خواهد داشت.

نماینده شرکت شهرک‌های صنعتی استان در شهرک شکوهیه نیز در جلسه با معاون دادستان از استقرار بیش از ۱۲۰۰ واحد صنعتی در شهرک شکوهیه خبر داد و گفت: بیش از ۲۳ هزار شغل مستقیم در این شهرک ایجاد شده که تاثیر بسزایی در ارتقاء جایگاه اقتصادی داشته است.

آمره با بیان اینکه شهرک صنعتی شکوهیه جزء ۱۰ شهرک صنعتی برتر در کشور است گفت: نظارت وکنترل دقیق بر ورودی و خروجی شهرک می‌تواند تا حد زیادی تامین کننده امنیت واحد‌های صنعتی و تولیدی باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار