مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: پارسال حدود ۱۳ هزار بازدید از جایگاه‌های استان، توسط کارشناسان منطقه انجام شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، «فریدون یاسمی» مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه  با بیان اینکه بازدید از جایگاه‌ها به صورت مرتب و ماهانه انجام می‌شود،گفت: در بازدید از جایگاه ها همه آنان از استانداردهای لازم برخوردار بود.

به گفته او، بازدید و کالیبراسیون و صدور گواهینامه ۳۳۰ دستگاه نفکش نیز در سال گذشته انجام شد.

او سوخت رسانی مطلوب از نظر کمی و کیفی را از اولویت‌های منطقه بیان کرد: در بازه زمانی یادشده بیش از ۲ هزار بار بر نحوه توزیع سوخت خانوارهای نفت سفید سوز نیز نظارت شده است.

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و ارایه خدمات بهتر به مردم، هر سه ماه یکبار فرآیند سوختگیری از زمان تخلیه فرآورده‌‎های نفتی در جایگاه تا زمان تحویل به خودرو از نظر کمی و کیفی مورد بازدید و پایش قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه نقص یا مشکل به مسوول جایگاه اعلام و تا رفع نقص، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه اظهار داشت: اکنون ۱۶۰ باب جایگاه سوخت در استان کرمانشاه فعال است که از این تعداد ۷۶ باب جایگاه سوخت سی‌ان‌جی است.

یاسمی بیان کرد: استان کرمانشاه از نظر تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت رتبه یازدهم کشور را داراست و از لحاظ استقبال مصرف کنندگان از سوخت سی‌ان‌جی نیز در جایگاه هفتم کشور قرار دارد.

او در ادامه از کاهش مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در سال گذشته در استان خبر داد و گفت: بیشترین کاهش مصرف مربوط به نفت سفید با ۳۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

یاسمی افزود: در بازه زمانی یادشده، بعد از نفت سفید، کمترین مصرف مربوط به نفت کوره بوده که ۲۲ درصد کاهش را در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.