مدیرعامل شرکت‌واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت:خدمات اتوبوس‌های شرکت واحد در مسیر BRT تبریز از روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه مجددا از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، غنی زاده مدیرعامل شرکت‌واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به درخواست مکرر شهروندان محترم و حسب مجوز‌های صادره از استاندار محترم و دستور شهردار کلانشهر تبریز خدمات اتوبوسهای شرکت واحد در مسیر BRT از روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه مجددا از سر گرفته شد.

غنی زاده افزود: خدمات مسیر تندرو با رعایت کامل ضوابط بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا و لزوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و ضدعفونی مستمر ناوگان و تاسیسات و استفاده از کارت بلیت شخصی توسط مسافرین انجام می‌گردد.

او گفت: ناظرین و بازرسین و واحد‌های گشت انتظامی شرکت واحد بر لزوم رعایت ضوابط ابلاغی نظارت جدی خواهند داشت و از ورود مسافرین بدون ماسک به اتوبوس‌ها جلوگیری خواهد شد. ضمن اینکه ماسک به قیمت دولتی در تمامی کیوسک‌های شارژ مسیر تندرو و پایانه‌ها در دسترس شهروندان محترم می‌باشد.

مدیرعامل شرکت‌واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به خدمات دهی با تمام ظرفیت ناوگان در مسیر تندرو و زمان انتظار تقریبی ۲ دقیقه‌ای در ایستگاه‌های این مسیر، از شهروندان محترم تقاضا داریم با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا و استفاده از ماسک، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در داخل اتوبوس و ممنوعیت سوار نمودن مسافر سرپایی و بیشتر از ظرفیت صندلیها، در صورت شلوغی، سوار اتوبوس نشده و منتظر اتوبوس بعدی با مسافر کمتر شوند.

غنی زاده در خاتمه از شهروندان خواست با نیرو‌های این شرکت در جهت رعایت کامل ضوابط بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.