به دنبال درگیری و تیراندازی از سوی چند نفر در میدان تایمز نیویورک در آمریکا، ۳ عابر پیاده زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، بعد از ظهر شنبه در میدان تایمز نیویورک، هنگام درگیری میان چند نفر و تیراندازی، ۳ نفر از رهگذران، از جمله یک کودک ۴ ساله هدف اصابت گلوله قرار گرفتند.

به گفته پلیس این حادثه حدود ساعت ۵ عصر اتفاق افتاد. هنگام تیراندازی صدای شلیک ۴ یا ۵ تیر شنیده شده است. مظنونان هنوز دستگیر نشده‌اند.

بر اساس گفته پلیس نیویورک، این نزاع حداقل بین دو تا چهار نفر در خیابان رخ داده است. در طول این درگیری یک نفر از اسلحه خود استفاده و شلیک می‌کند.

در پی این حادثه یک دختر بچه ۴ ساله، ۲ زن ۲۳ و ۴۳ ساله همگی از ناحیه پا زخمی شدند. مجروحان بلافاصله به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بر اساس گزارش‌های پلیس، در سال جاری دست کم ۴۶۳ نفر در این شهر هدف اصابت گلوله قرار گرفته اند. این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۲۳۹ نفر هدف گلوله قرار گرفته بودند.

با نزدیک شدن به بازگشایی کامل شهر نیویورک و برداشته شدن قرنطینه، برخی از مقامات نگران هستند که افزایش این نوع خشونت‌ها می‌تواند در جذب توریست تاثیر منفی داشته باشد.

رؤسای پلیس شهر نیویورک قبلاً اصلاح قانون وثیقه را که سال گذشته به اجرا درآمد، عامل بازگشت مجرمان به خیابان‌ها می‌دانند، اما شواهد کمی وجود دارد که افراد آزاد شده از زندان در پشت جنایات جدید باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار