روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز به مسائل مختلف پرداخته‌اند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تساوی تیم‌های فوتبال بارسلونا و اتلتیکو مادرید در لالیگای اسپانیا و پیروزی چلسی برابر منچسترسیتی از برجسته‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی جهانی است که صبح یکشنبه منتشر شد.

روزنامه‌ها همچنین به دیدار‌های روز یکشنبه در لیگ‌های اروپایی  از جمله دیدار رئال مادرید و سویا، میلان و یوونتوس، قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگای آلمان، بازگشت اسپانیول به لالیگای اسپانیا و تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن پرداختند.  

روزنامه  اسپانیایی مارکا

این روزنامه به تساوی  بارسلونا و اتلتیکو مادرید و دیدار رئال مادرید و سویا پرداخته و نوشت: "رئال مادرید به خود اعتماد می‌کند"

مارکا همچنین علاقه‌مند به بازگشت اسپانیول به  لالیگای اسپانیا بود و نوشت: "اسپانیول  باز می‌گردد".

اسپورت

این روزنامه با تمرکز بر تساوی بدون گل بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگای اسپانیا نوشت: "عنوان قهرمانی  لالیگا فرار می‌کند".

اسپورت همچنین در مورد دیدار رئال مادرید و سویا  نوشت: "رئال مادرید امروز می‌تواند پیش قدم شود. "

این روزنامه علاقه‌مند به بازگشت اسپانیول به لالیگا بود و نوشت: "اسپانیول  برمی‌گردد. "

این روزنامه همچنین به تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن و  قهرمانی بایرن مونیخ در لالیگای اسپانیا توجه کرد و نوشت: "پاری سن ژرمن تمدید قرارداد نیمار را اعلام کرد" و "بایرن مونیخ قهرمان است. "

موندو دیپورتیوو

این روزنامه به تساوی بدون گل بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید  پرداخت و نوشت: "یک هدیه به مادرید".

موندو دیپورتیوو همچنین در مورد دیدار رئال مادرید و سویا  نوشت: "اگر رئال مادرید امروز سویا را شکست دهد می‌تواند پیش قدم شود. "

این روزنامه علاقه‌مند به تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن و قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگای آلمان بود و نوشت: "نیمار قرارداد خود را با پاریسی‌ها تمدید کرد"و" بایرن مونیخ و وداع با فلیک و کسب عنوان قهرمانی."

آ اس

این روزنامه با تمرکز بر تساوی بدون گل بارسلونا و اتلتیکو مادرید در لالیگای اسپانیا  که ممکن است رئال مادرید را پیش بیندازد، نوشت: "بارسلونا و اتلتیکو مادرید به تساوی رسیدند و رئال مادرید برای کسب عنوان به خود اعتماد می‌کند. "

آ اس همچنین در مورد دیدار رئال مادرید و سویا در لالیگای اسپانیا  نوشت: " سرخیو راموس  با ادن هازارد. "

این روزنامه علاقه‌مند به بازگشت اسپانیول به  لالیگا بود و نوشت: "اسپانیول در لالیگا".

روزنامه  انگلیسی سان

این روزنامه به شکست ۲ بر یک منچسترسیتی از چلسی در لیگ برتر و از دست رفتن پنالتی توسط سرخیو آگوئرو تمرکز کرد و نوشت: "آگوئرو این فرصت را از دست داد که برای دومین بار قهرمان  منچسترسیتی باشد. "

سان همچنین به هری کین  مهاجم انگلیسی تاتنهام علاقه‌مند شد و نوشت: "برنامه خروج هری کین".

این روزنامه درباره ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای منچستر یونایتد  نوشت: "کاوانی بالای ۲ میلیون پوند. "

روزنامه  فرانسوی L'Equipe

این روزنامه متمرکز بر دیدار پاری سن ژرمن و رن  نوشت: "پیروزی به هر قیمتی".

اکیپ همچنین در مورد پیروزی ۴ بر یک المپیک لیون مقابل لوریان نوشت: "لیون یک سهم بزرگ را به دست می‌آورد. "

روزنامه  ایتالیایی کوریره دلو اسپورت

این روزنامه با تمرکز بر رقابت تیم‌های ایتالیایی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا  نوشت:  "ناپولی برابر اسپزیا پیروز می‌شود و به رتبه دوم صعود می‌کند" و در مورد دیدار میلان و یوونتوس و باخت لاتزیو برابر فیورنتینا تیتر زد.

کوریره همچنین به بیانیه ۳ باشگاه یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا برای یوفا پرداخت و نوشت: "یک آزمون برای باشگاه‌های سرکش".

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار