پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار سپاهان و پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نصرتی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد مسابقه امشب پرسپولیس و سپاهان گفت: این دیدار برای هر ۲ تیم سخت است. هر کسی در این دیدار برنده شود، در جدول جایگاه خودش را بهتر می‌کند و حتی می‌تواند به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار باشد. اگر سپاهان برنده شود، با خیال راحت تری در ادامه مسابقات لیگ برتر بازی می‌کند و فشار کم تری را تحمل خواهد کرد. اگر پرسپولیس دست پر زمین مسابقه را ترک کند، می تواند دوباره به صدر جدول بازگردد و با روحیه مضاعفی در دربی حاضر شود.

او ادامه داد: امشب، دیدار تاکتیکی و جذابی را از هر ۲ تیم می بینیم. سپاهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، نتایج خوبی گرفته و فوتبال تماشاگر پسندی را به نمایش می‌گذارد. شاگردان گل محمدی در بازی‌های آسیایی نشان دادند می‌توانند یقه هر تیمی را بگیرند. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، عملکرد فوق العاده ای داشت و با اقتدار از گروه خود صعود کرد. امیدوارم دیدار مهیجی را شاهد باشیم و بینندگان از پای گیرنده‌های تلویزیون، از این بازی لذت ببرند.

نصرتی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد. هر ۲ تیم بازیکنان درجه یکی و با کیفیتی دارند و فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند. فکر می‌کنم دیدار نزدیکی را شاهد باشیم. خیلی سخت است نتیجه این مسابقه را پیش بینی کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
از رفیق غارتون آقای شیث رضایی چه خبر؟ هنوز همدیگه رو می بینید و انگولک می کنید؟؟؟؟؟ لنگ یعنی فساد.
آخرین اخبار