سرپرست مرکز بهداشت آبادان از اجرای واکسیناسیون کووید ۱۹ به میزان بیش از ۷۷۰۰ دوز در این شهرستان در راستای ابلاغیه‌های وزارتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،توفیق عنافچه سرپرست مرکز بهداشت آبادان از پوشش بیش از ۹۸درصدی واکسیناسیون گروه‌های اولویت‌دار در مرحله اول خبر داد و گفت: از اسفند پارسال با شروع واکسیناسیون گروه‌های پرخطر در فاز اول شامل کارکنان اولویت دار کادر درمان، پرسنل عملیاتی اورژانس، کارکنان مستقیم تغسیل متوفیان کووید ۱۹ و سایر موارد ابلاغی از وزارت بهداشت تا کنون در دو مرحله بیش از ۷۷۰۰ دوز واکسن توسط این مرکز تزریق شده و پوشش مرحله دوم نیز نود و پنج درصد بوده است.

او با اعلام تزریق ۵۳۰ دوز واکسن به بیماران خاص افزود: همکاران بنده در تمامی روز‌های هفته اعم از تعطیل و غیر تعطیل در دو شیفت کاری پیوسته از ۸:۳۰ صبح تا ۱۸ خدمات واکسیناسیون را ارائه داده‌اند.

سرپرست مرکز بهداشت گفت: تزریق واکسن به گروه ۸۰ سال و بالاتر در دو هفته گذشته انجام شده و در هفته جاری گروه ۷۵ سال و بالاتر این خدمات را دریافت خواهند کرد.

او از همشهریان خواست طبق زمان‌بندی که طی تماس تلفنی از طریق مراکز جامع سلامت به آن‌ها اعلام می‌شود به مراکز مربوطه مراجعه نموده و از مراجعه بدون نوبت قبلی بپرهیزند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.