سلاجقه گفت: از صبح امروز غبار سنگین شهر کرمان را فرا گرفته است و تا بعد از ظهر ادامه دارد.

مریم سلاجقه،کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه امروز  آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری و در ساعات بعد از ظهر به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود، گفت: از حدود ساعت ۵ صبح امروز، غبار سنگین سراسر شهر کرمان را فرا گرفته است و در ساعت بعد ازظهر به تدریج از شدت آن کاسته می شود.

او افزود: همشهریان کرمانی به خصوص سالمندان، بیماران قلبی از بیرون آمدن خانه مگر در مواقع ضروری‌ خوداری کنند.

سلاجقه با اعلام اینکه از فردا هم در ساعات بعد از ظهر وزش باد، گردو خاک و بارش رگباری باران در اکثر مناطق استان پدیده غالب است، بیان کر: در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ دور از انتظار نیست.


بیشتر بخوانید: 


او با اشاره به اینکه بارش ها تا آخر هفته در استان ادامه دارد، گفت: احتمال بالا آمدن رودخانه های فصلی وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان به مردم توصیه کرد: از رفتن به ارتفاعات و حاشیه رودخانه های فصلی خودداری کنند.

او افزود: در حالی که مردم شهداد طی ۲۴ ساعت گذشته با ۴۱ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد، خنک ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۸درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.