رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در زمینه مراسم دید و بازدید‌های قبل و بعد از عید فطر اقداماتی از سوی ستاد کرونا در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برگزاری مراسم قبل و بعد از عید فطر به ویژه دید و بازدید‌ها وجود دارد که در این زمینه اقداماتی از سوی ستاد استانی کرونا در حال انجام است.

او با بیان اینکه از هم استانی‌های عزیز خواهش می‌کنم ۲ تا سه ماه تحمل کنند تا واکسیناسیون به صورت گسترده تری انجام شود، افزود: رنگبندی قرمز، نارنجی و زرد شهرها، شکننده است و اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم ممکن است در روز‌های آینده رنگ بندی بسیاری از شهرهای خوزستان تغییر کند.

ابول نژادیان با اشاره به ارتباط بسیار خوب شیوخ و بزرگان طوایف و قبایل تصریح کرد: از آن‌ها خواهش کردیم علاوه بر بیانیه دادن، از هم طایفه‌های خود بخواهند که مراسم عید فطر را برگزار نکنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: دیروز واکسیناسیون افراد ۷۵ تا ۷۹ سال در خوزستان شروع شد همچنین پیش از این سالمندان بالای ۸۰ سال واکسینه شدند. اگر کسی از طرح واکسن جا مانده است می‌تواند به مراکز بهداشتی مراجعه کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.