مدیرگروه جهادی مکتب فرزندان حاج قاسم گفت: به زودی طرح شیرخوارگان سربازان کوچک انقلابی توسط جوانان انقلابی این گروه آغاز خواهد شد و هدف از اجرای این طرح تشویق خانواده‌ها برای فرزندآوری است.

حجت الاسلام مختاری مدیرگروه جهادی مکتب فرزندان حاج قاسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در ایام ماه رمضان، جوانان انقلابی این گروه جهادی تعداد ۸۰ وعده غذایی گرم در یک شب با حمایت خیران تهیه و در زمان قبل از افطار بین ایتام و نیازمندان توزیع شد.

این مسئول جهادی گفت: در ایام ماه رمضان با تلاش و همت جوانان انقلابی این گروه جهادی بسته‌های معیشتی و وعده‌های افطاری زیادی با کمک خیرین درماه رمضان المبارک انجام شده است. اما آنچه در این موضوع برای این گروه جهادی از اهم موضوعات است اولویت سنجی در خانواده‌های ایتام و نیازمندان و کیفیت سازی خدمات رسانی ایتام و نیازمندان است.

حجت الاسلام مختاری ادامه داد: به زودی طرح شیرخوارگان سربازان کوچک انقلابی توسط جوانان انقلابی این گروه آغاز خواهدشد و هدف از اجرای این طرح تشویق خانواده‌ها برای فرزندآوری است و امید است این طرح در سرتاسر نقاط محروم شیراز اجرایی شود.

او بیان کرد: در این طرح با حمایت خیرین و معتمدین محلات، جوانان انقلابی این گروه جهادی برای خانواده‌های ایتام ونیازمندان که توان خرید مالی در شرایط کرونایی برای شیرخشک، پوشاک فرزند و ملزومات دیگر ندارند توسط نمایندگان این گروه در محلات مناطق محروم شناسایی و توسط نمایندگان محلات این ملزومات تهیه و در اختیار خانواده‌های ایتام و نیازمندان قرارمیگیرد.

مدیرگروه جهادی مکتب فرزندان حاج قاسم از نیک اندیشان استان خواست در این امور خیر مصداق فالستبقوالخیرات باشند هزینه‌های نذر، انفاق وکمک‌های مالی خداپسندانه خود را به حساب گروه جهادی مکتب فرزندان حاج قاسم به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۶۲۰۸۰۸۸۸ واریز کنند.

حجت الاسلام مختاری گفت: یکی دیگر از طرح‌های انجام شده در مناطق محروم خدمات رسانی فکری و معنوی در اجرای خدمات رسانی مشاوره اسلامی با الویت سنجی ایتام و نیازمندان در مناطق محروم با موضوعات پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تشویق به فرزندآوری و تقویت جایگاه خانواده در جامعه است. این طرح درسه نقطه از مناطق محروم شیراز در حال اجراست  و بعد از ماه رمضان ادامه خواهدیافت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار