رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: در ‏شبانه روز گذشته بیماری کرونا ‏۲۳۳ نفر را در استان بستری کرد و جان ۱۲ نفر را نیز ‏گرفت.

دکتر علی‌احمد آقاپور رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در ‏آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۱ نفر بیمار کرونایی در استان شناسایی شد که از این تعداد ۲۳۳‏ نفر در مراکز ‏درمانی استان بستری شدند‎. 

آقاپور از بستری بودن ۲۳۲ نفر از بیماران کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز ‏درمانی آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۵۲ نفر با استفاده از ونتیلاتور ‏تنفس می‌کنند‎.

او ادامه داد: در حال حاضر کل بستری شدگان طی ۲۴ ساعت گذشته بیمار کرونایی در آذربایجان غربی به ‏یک هزار و ۲۹۶ نفر می‌رسد که بیشترین میزان آن با ۵۶۲ نفر به شهرستان ارومیه مرکز ‏استان مربوط می‌شود. ‏

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ‏در شبانه روز گذشته ۱۲ نفر در آذربایجان غربی در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست ‏دادند که از این تعداد ۴ نفر در ارومیه، ۱ نفر در تکاب، ۲ نفر خوی، ۴ نفر در سلماس، ۱ نفر در مهاباد گزارش شده است. ‏

آقاپور گفت: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی‌هایی کرونا در آذربایجان غربی از ابتدای شیوع کرونا به چهار هزار و ۳۲۵ نفر رسیده است‎. 

تاکنون حدود ۱۵۸ هزار و ۶۷۳ نفر مبتلا، در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند‎. 

انتهای پیام/ ت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.