استاندار خراسان جنوبی از امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری در بخش های تولید لاستیک، روغن لانولین و صنایع چوب در ستاد توسعه خاوران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در جلسه ستاد توسعه خاوران با اشاره به امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری در بخش‌های تولید لاستیک، روغن لانولین و صنایع چوب، گفت: باتوجه به مقدمات فراهم شده در ستاد توسعه خاوران، به زودی شاهد تفاهم‌نامه‌های بسیار بزرگ‌تر و بیشتر خواهیم بود.

او افزود: قرار است این طرح‌ها در مدت یک سال در مرکز استان و با اعتبار ۸۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و برای ۱۹۰ نفر شغل ایجاد کند.

ملانوری با اشاره به اهمیت توسعه تولید و کارآفرینی اظهار کرد: مردم می‌توانند با سرمایه گذاری در تولید؛ از ارزش افزوده بیشتری برخوردار شوند.

فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و رئیس کارگروه زیربنایی ستاد توسعه خاوران نیز از تایید ۶ فرصت سرمایه گذاری در ستاد توسعه خاوران خبر داد و گفت: این فرصت‌ها در جلسات تخصصی ستاد شناسایی شده است و اکنون در قالب طرح‌های عمرانی و صنعتی در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص رفع موانع سرمایه گذاری در خراسان جنوبی، افزود: با عملیاتی شدن این اقدامات، اجرای طرح سرمایه گذاری در استان حداقل تا ۶ ماه سرعت می‌گیرد.

در این مراسم همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد توسعه خاوران به آدرس sk-khd.ir رونمایی شد.

این پایگاه شامل بخش‌های اطلاع رسانی ارائه اطلاعات در خصوص فرصت‌های سرمایه گذاری و بخش ارتباط اعضای ستاد توسعه خاوران است.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار