امام جمعه قزوین از برگزاری نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در جلسه‌ی هماهنگی عید فطر و گرامیداشت چهلمین سالگرد برگزاری نخستین نماز جمعه قزوین بیان کرد: برگزاری نماز عید سعید فطر را به گونه‌ای برگزار کنیم که هم شکوه و عظمت نماز عید در آن دیده شود و هم شیوه نامه ها با جدیت رعایت شود.

وی گفت: مسئولان ستاد کرونا پیشنهاد برپایی نماز را دادند و مسئولان برای اقامه متمرکز نماز تلاش کنند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خیابان شهدا را برای این موضوع باید مهیا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در خصوص چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه قزوین نیز گفت: معرفی بیشتر شخصیت مرحوم آیت‌الله باریک‌بین یکی از برنامه‌های جدی این ایام است چرا که استان ما به برکت وجود این شخصیت با نام انقلاب انس گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم در این جلسه گفت: با همکاری مردم روند بیماری کرونا در کشور در حال کنترل است و می‌توانیم در هفته جاری نماز عید فطر را برگزار کنیم.

منوچهر حبیبی تصریح کرد: در خیابان شهدا و روبروی مسجد جامع نماز عید فطر برگزار می‌شود و مردم با آوردن وسایل شخصی، زیرانداز و جانماز و با رعایت کامل پروتکل‌ها برای برپایی نماز عید فطر حضور پیدا کنند.

وی گفت: لازم است زمان برپایی نماز را تا می‌توانیم کاهش دهیم و مسئولان امر تلاش کنند تا شرایط و مدیریت برپایی نماز به بهترین شکل صورت پذیرد.

علی شفیعی شاد مسئول ستاد نماز جمعه قزوین نیز در این برنامه گفت: گرامیداشت چهلمین سالگرد نماز جمعه قزوین که برای نخستین بار در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۰ توسط آیت‌الله باریک بین اقامه شده است، در دستور کار ستاد نمازجمعه قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار