در هفته اکرام ایتام ۴ هزار و ۴۷۴ حامی برای حمایت از ۱۳ هزار و ۴۷۸ فرزند یتیم و محسنین ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره) استان اصفهان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، با حضور نیکوکاران اصفهانی در هفته اکرام ایتام، ۴ هزار و ۴۷۴ حامی برای حمایت از ۱۳ هزار و ۴۷۸ فرزند یتیم ومحسنین ثبت‌نام کردند.

او ضمن تشکر از حضور و حمایت خیران در ایام لیالی قدر گفت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین است و همه ما در این ماه عزیز برای پررونق کردن سفره ایتام تلاش می‌کنیم سهمی داشته باشیم و از این فرصت طلایی برای کمک به ایتام و نیازمندان استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار فرزند یتیم و نیازمند از حمایت کمیته امداد استان اصفهان برخوردارند، افزود: همچنان ۴۳۰ نفر از این عزیزان چشم‌انتظار حمایت حامیان و خیران به خصوص در این فرصت باقی مانده در ماه مبارک رمضان هستند.

زارع با تأکید بر اینکه افزایش مشارکت حامیان و خیران، قدری از مشکلات ناشی از فشار‌های اقتصادی این عزیزان را کاهش می‌دهد، ادامه داد: علاوه بر فرزندان بدون حامی، ۳هزار و ۸۰۰ فرزند یتیم و نیازمند از سرانه کمی برخوردارند که امیدواریم با حمایت خیران این رقم ماهیانه افزایش یابد چرا که کار برای ایتام کار اعتقادی است و تلاش داریم با افزایش سرانه‌های پرداختی توسط حامیان و خیران استان، مسیر شکوفایی استعداد‌های ایتام و فرزندان نیازمند را هموارتر کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره) استان اصفهان گفت: در طرح اکرام ایتام هر فردی با هویت کد ملی خود می‌تواند ثبت‌نام نماید و ایتام و فرزندان محسنین را در هر استان و منطقه‌ای انتخاب کرده و ماهیانه مبلغی به دلخواه به حساب فرزند معنوی خود واریز کند.

او در پایان با تصریح این مطلب که خیران همچنان می‌توانند از طریق ورود به سامانه ekram.emdad.ir فرزندان ایتام و محسنین را تحت حمایت خویش قرار دهند، افزود: از مردم مؤمن و نیکوکار، دعوت می‌کنیم در فرصت باقی مانده در ماه مبارک و به تبعیت از مولای متقیان نیت خود را اعمال و ما را در کمک‌رسانی به ایتام یاری کنند. در این مسیر می‌توانند علاوه بر سامانه مذکور با ارسال عدد یک به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان، برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار