دو هزار بسته معیشتی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین میان نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، دو هزار بسته معیشتی که از محل درآمد‌های موقوفات تصرفی اوقاف تهیه شده است امروز میان نیازمندان توزیع می‌شود.

ارزش هر بسته معیشتی ۴۵۰ هزار تومان است .

حجت الاسلام مجیدی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این مراسم گفت: پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب در سال گذشته، رزمایش کمک مؤمنانه شکل گرفت و هنوز هم در سراسر کشور ادامه دارد.

وی افزود: فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان، امروزه به یک مکتب تبدیل شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: از ابتدای ماه رمضان ۷۰۰ بسته معیشتی توزیع شد و امروز هم ۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌شود.

از ابتدای آغاز رزمایش کمک‌های مؤمنانه تا کنون، حدود ۱۴ میلیارد تومان از محل درآمد‌های موقوفات استان قزوین برای تهیه بسته‌های معیشتی هزینه شده است.

استفاده از فرصت تحریم‌ها برای ساختن کشور

جمالی پور، استاندار قزوین نیز در این مراسم با بیان اینکه ابعاد انسانی کمک‌های مومنانه در آینده مشخص خواهد شد، گفت: امروز در کشور ما به دلیل شیوع کرونا، فرصت‌های شغلی زیادی از دست رفته است.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه تحریم ها، اقتصاد مردم را دچار آسیب کرده است، افزود: باید از فرصت تحریم‌ها برای ایجاد هم افزایی و ساختن کشور استفاده کرد.

وی افزود: اقدام اداره کل اوقاف و امور خیریه برای توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان، اهمیت وقف و امانتداری را در جامعه تقویت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار