مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: شعار صد سالگی هلال احمر، یک قرن خدمات داوطلبانه مقایسه نشدنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال شعار صلیب سرخ جهانی تحت عنوان توقف ناشدنی، شکست ناپذیر و مقایسه نشدنی اعلام شده است.

او افزود: باتوجه به اینکه در آستانه صدسالگی تاسیس جمعیت هلال احمر قرار داریم، شعار یک قرن خدمات داوطلبانه مقایسه نشدنی برای هفته هلال انتخاب شد.

رضایی تصریح کرد: برای هر روز از هفته هلال احمر عنوانی تعیین شده است و هجدهم اردیبهشت ماه به خانه‌های هلال و آموزش همگانی اختصاص داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: در این هفته بیش از ۳۰ برنامه در مرکز استان و شعب جمعیت هلال احمر  اجرا می شود که مهمترین برنامه ها حضور در مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، دیدار با نماینده ولی فقیه و گسترش فعالیت های آموزشی درسطح جامعه و خانه های هلال درسطح استان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

او  ادامه داد: تجلیل از اعضای فعال مشارکت کننده در مقابله با کرونا، توزیع بسته های غذایی و کمک های مومنانه ویژه ماه رمضان به خانواده های کم برخوردار و متاثر از کرونا درسطح استان و تجلیل از مربیان آموزشی جمعیت هلال احمر از دیگر برنامه های هفته هلال احمر خواهد بود.

او گفت: در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ۲۰۰ نفر پرسنل، ۸ هزار و ۵۳۲ نفر داوطلب و ۱۱۸ هزار و ۴۰ نفر جوانان هستند.

رضایی با اشاره به آشیانه بالگرد در خراسان جنوبی بیان کرد: ساخت آشیانه بالگرد از ۳ سال پیش شروع شده است و در حال حاضر ۳۵ تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امید است در اعتبارات ۱۴۰۰  برای پیشرفت آن تأمین اعتبار صورت گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: بر اساس بررسی هایی که انجام شده است ۵ پایگاه امداد و نجات جاده ای دیگر در دست اجرا است و امید است بتوانیم عملیات اجرایی این ۵ پایگاه را در امسال انجام دهیم.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار