مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری تبریز گفت:تعداد درختان و نهال‌های کاشته شده در محدوده سلول‌های بهداشتی دفن پسماند شهر تبریز به ۴۰ هزار اصله افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نوین مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری تبریز با بیان اینکه  تعداد درختان و نهال‌های کاشته شده در محدوده سلول‌های بهداشتی دفن پسماند شهر تبریز به ۴۰ هزار اصله افزایش می‌یابد گفت: امسال با اجرای این طرح و ایجاد فضای سبز در این مرکز با چنین وسعتی، طراوت این منطقه کوهستانی افزایش خواهد یافت و نقش عمده در پاکسازی هوای کلان شهر تبریز خواهد داشت.

 نوین افزود: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری تبریز آماده است تا ضمن افزایش همکاری‌های متقابل برای توسعه جنگل کاری در مرکز دفن پسماند‌های شهرداری تبریز، با معرفی پیمانکار تخصصی کاشت و نگهداری، در حفظ و نگهداری درختان موجود، سازمان پسماند شهرداری را یاری کند.

 اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: این سازمان از سال ١٣٩١ تاکنون بیش از ٣٠ هزار اصله درخت و نهال در دره‌ها و تپه‌های اطراف این مرکز کاشته است.

روزانه یک هزار و ۲۰۰ تن زباله در کلان شهر ۲ میلیون نفری تبریز تولید و توسط سازمان پسماند شهرداری جمع آوری و دفن می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.