رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: سالمندان ۷۵ تا ۷۹ سال می‌توانند از امروز به مراکز بهداشتی مراجعه کرده و واکسن کرونا تزریق کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: نیرو‌های مراکز بهداشت با برقراری تماس تلفنی از هم استانی‌های بالای ۷۵ سال دعوت به انجام واکسیناسیون می‌کنند و این افراد می‌توانند به مراکز بهداشتی مراجعه کرده و واکسن کرونا دریافت کنند.

او افزود: تاکنون افراد بالای ۸۰ سال را واکسن زدیم و این روند رفته رفته برای سنین پایین‌تر انجام می‌شود و امیدوارم بتوانیم در طی یک هفته افراد بالای ۷۵ سال استان را واکسینه کنیم و در هفته آینده واکسیناسیون سنین بالای ۷۰ سال را شروع کنیم.

ابول نژادیان با بیان اینکه ۱۰ روز پیش تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان حدود ۲ هزار و ۱۰۰ نفر بود که اکنون به یک هزار و ۵۰۰ نفرکاهش یافته است، تصریح کرد: نگرانی ما از برگزاری مراسم‌های عید فطر، خرید‌ها و دید بازدید‌ها است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مردم از خرید‌های شب عید پرهیز کنند و دید و بازدید‌ها را به سال آینده موکول کنند، زیرا واکسیناسیون سراسری انجام شده و سطح ایمنی جامعه بالاتر رفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.