معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ادامه لغو طرح ترافیک تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: لغو و تعطیلی طرح ترافیک تاثیر چندانی بر کاهش مسافر در حوزه مترو و اتوبوس نداشته است. با همه این تفاسیر لغو طرح ترافیک را با نظر شهردار تهران تا پایان ماه مبارک رمضان داریم.

وی ادامه داد: از ۲۵ اردیبهشت ماه روال عادی طرح ترافیک عملیاتی و اجرا می‌شود. در این هفته هم باید مردم رعایت کنند و از سفر‌های غیر ضروری در مرکز تهران خودداری کنند. آمدن مردم به این مناطق چه با خودرو شخصی و چه با حمل و نقل عمومی باعث تراکم می‌شود و آثار منفی زیادی خواهد داشت.

هاشمی گفت: ما برای رعایت حال و راحتی مردم در ماه مبارک رمضان این تصمیم را گرفته ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا اموزشگاه های رانندگی ها خیلی به راحتی قانون ایین نامه ها و ازمون گرفتن را حذف کردند؟ و دیگه بخاطر کرونا هیچ ایین نامه ندارند؟ و این درست اصلا نیست که خیلی راحت بشود گواهینامه های رانندگی را گرفت. قبل ها خیلی به سختی کامل گواهینامه می گرفتند ولی حالا وقتی خیلی ساده گواهینامه داده شود این می شود که شاهد تصادفاتی بسیار شدید باشیم. در مورد گرفتن گواهینامه و دادن گواهینامه خیلی باید به شدت سخت گیری کامل شود.و چرا ایین نامه ها و ازمون گرفتن های رانندگی حذف شده و کلا برداشته شده است؟ و این ظلم به انهایی است که با سختی و مشکلات و با رفتن کلاس های ایین نامه ، گواهینامه را گرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو رو خدا بررسی کنید :
آقا تو رو خدا به وضعیت ما کارگران و کارمندان شرکت کشت و صنعت نیشکر میان آب رسیدگی کنید در خوزستان ، با ما قراردادی بسته شده. نه مرخصی داریم نه مزایا . روزی که نیایم سرکار غیبت میخوریم ، ما آدم هستیم نمی تونیم تمال سال بیایم سرکار، برای ما که کارمند ثابت یا کارگر ثابت شرکت هستیم چرا قراداد روزمزد بسته شده ؟؟ این چه ظلمیه که به ما می کنند . هر روز خدا سر کاریم ولی قرارداد هایی که مالک خصوصی شرکت با ما بسته روی هر کسی بی رحمی رو سفید میکنه ، از وقتی شرکت خصوصی شده به اسم شرکت... ، هر جور ظلمی که خاستند باهامون کردن ، آقا تو رو هر کی می پرسید رسیدگی کنید بخدا ما گناه داریم این چه قرار دادیه که با ما بسته شده
آخرین اخبار