فرمانده سپاه استان البرز گفت: سپاه پاسداران تجارب زیادی در بخش صنعت دارد بنابراین امکانات خود را در اختیار شهرک صنعتی کوثر قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،شهرک صنعتی کوثر واقع در کیلومتر ۲۰ جاده ماهدشت به  اشتهاردواقع شده است.

از مزایای این شهرک صعنتی کوثرمی توان به صنایع چوبی و سلولزی ، صنایع شیمیائی و پلاستیک  ، صنایع غذایی و بسته بندی ، صنایع  فلزی شامل   قطعه سازی و  قالب سازی و  ماشین سازی، خوراک دام و طیور، صنایع شوینده و بهداشتی  اشاره کرد که تا به امروز نیازهای فراوانی در سطح کشور  را  مرتفع ساخته است .

مولایی، فرمانده سپاه استان البرز گفت: سپاه پاسداران تجارب زیادی در بخش صنعت دارد و برهمین اساس امکاناتش را در اختیار شهرک صنعتی کوثر قرار می دهد.

فرمانده سپاه استان البرز درخصوص اهدا تسهیلات به تولیدکنندگان شهرک کوثر افزود: ۲ سال پیاپی استان البرز رتبه اول در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی را داشت و امسال نیز قصد داریم که حمایت همه جانبه داشته باشیم تا اکثر نیاز مالی واحدهای صنعتی به طور کامل برطرف شود.

مولایی درباره ناوگان حمل و نقل این مجموعه گفت: با اجرای طرح های کوتاه مدت و کمک به ناوگان حمل و نقلی می توانیم زمینه  رفت و آمد کارگران را از اقصی نقاط استان به اشتهارد مرتفع کنیم .

عقاب نشین، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت : ۱۸/۸ لیتر بر ثانیه در اولین فرصت به مجموعه آب این شهرک اضافه می شود و از طرفی ۴۰ میلیارد تومان به حساب برق منطقه واریز کردیم تا خطوط انتقال از ماهدشت به شهرک صنعتی کوثر انجام بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.