۲۵ بلوک ساختمانی با چند هزار واحد مسکونی در شهرجدید هشتگرد، سال هاست که نیمه کاره باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،چند سالی است ۲۵ بلوک ساختمانی با چند هزار واحد مسکونی در ۴۵ هکتار از زمین های شهرجدید هشتگرد همین طور نیمه کاره باقی مانده است.

 با توجه به این که در ورودی شهر جدید قرار دارد و دیدن این مجتمع ها به صورت نیمه کاره ناخوشایند است، ساختمان های نیمه کاره اگر ساخته شوند حدود ۵۰۰۰ واحد می شود و می تواند به شهر از لحاظ ورود امکانات کمک کند.

بذرپاش، عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در این خصوص گفت: طرح متعلق به بنیاد تعاون ناجا است که در سال ۸۶ اراضی آن واگذار شده و آغاز عملیات اجرایی از سال ۸۷ شروع شده و این طرح در سال ۹۱ تا ۹۲ به دلایل مختلف متوقف شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد افزود: شرکت عمران شهرجدید هشتگرد برای به سرانجام رسیدن این ساختمان ها جلسات متعددی را با بنیاد تعاون ناجا و وزارت مسکن و شهرسازی برگزار کرده است.

بذرپاش گفت: هیچ کدام از این طرح ها به ثمر نرسیده و بنیاد تعاون ناجا در شهرهای مختلف نیاز به یک سری زمین و آپارتمان دارد و قرار است در سطح ملی به صورت زمین، آپارتمان و درصدی هم به صورت نقد پرداخت شود.

او افزود: طبق آخرین جلسات قرار شد طرح شهرجدید هشتگرد با قیمت ۲۵ میلیارد تومان در اختیار شرکت عمران این شهر قرار بگیرد.

قرار است این طرح به ثبت نام کنندگان طرح ملی در شهرجدید اختصاص یابد و  باتعیین تکلیف این واحدهای مسکونی، سرمایه ملی به چرخه مسکن می رسد و از طرف دیگر ۴۵۰۰ خانواده صاحب مسکن باقیمت مناسب می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.