محمدعلی طالبی گفت: ضروری است همه دستگاه‌های استانی مرتبط با حوزه اشتغال، برنامه‌هایی برای جذب منابع و استفاده از فرصت‌های اشتغال داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی، استانداریزد در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر قانون بودجه ۱۴۰۰ برای پشتیبانی از تولید و اشتغال، گفت: ضروری است این کارگروه و همه دستگاه‌های مرتبط در حوزه اشتغال، برنامه‌هایی در راستای جذب منابع و استفاده از فرصت‌های بوجودآمده برای اشتغال در حوزه‌های مختلف داشته باشند.

او با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بسیارخوب کنونی جهت اشتغال افراد بیکار، بر هدایت مناسب اشتغال استان تاکید و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان در کنار بخش خصوصی، باید مشاور ایجاد اشتغال بوده و به ارائه خدمات مشاوره‌ای در این زمینه بپردازند تا بدین طریق حلقه هدایت اشتغال فعال تری را نسبت به گذشته، در استان داشته باشیم.

استانداریزد در انتها با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت و برنامه ریزی مدون، پیگیر جذب سهم استان و جذب منابع بیشتر از اعتبارات و تسهیلات ملی باشند، تصریح کرد: توزیع منابع شهرستانی متناسب با ظرفیت‌های هر یک از شهرستان‌ها در حوزه ایجاد اشتغال در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.