فرمانده انتظامی شهرستان ملایراز کشف اموال مسروقه از یک مالخر حرفه‌ای در ملایربه ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ محمدباقر سلگی فرمانده انتظامی شهرستان ملایردر گفتگو با خبرنگار در خصوص این خبر گفت: در پی وقوع سرقت داخل خودرو، اماکن خصوصی و آرامستان‌ها در سطح شهر ملایر، ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات تخصصی از فعالیت فردی که اقدام به خرید و فروش اموال سرقتی می‌کرد، مطلع و دستگیری وی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

اوافزود: پس از تحقیقات شبانه روزی و انجام چندین روز کار اطلاعاتی، مشخص شد که سارقان پس از سرقت، اموال مسروقه را به یکی از کارگاه‌های جمع‌آوری ضایعات در حومه شهر می‌فروشند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته از سوی ماموران کلانتری از این مکان، تعداد هشت عدد کپسول گاز ۱۱ کیلویی، چهار عدد پیک نیک، ۱۰ مترسیم برق هوایی، ۵۰ کیلوگرم آلومینیوم قبور بهشت هاجر، دو حلقه رینگ خودرو، دو حلقه چرخ خودرو، سه عدد جک و مقداری لوازم خودرو، بیش از ۱۵۰ عدد انواع ظروف آشپزخانه از قبیل: قابلمه، دیگ، گاز سه شعله وغیره به ارزش ریالی ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

اوبا بیان اینکه این فرد در بازجویی‌های پلیسی به خرید و فروش ۱۰ فقره اموال مسروقه اعتراف کرد، گفت: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی تحویل داده شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.