فرماندار کنگاور گفت: توسعه هر کشوری به نقش معلمان و نظام آموزشی آن بستگی دارد که باید قدردان زحمات و تلاش‌ فعالان عرصه تعلیم و تربیت باشیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزاد الماسی فرماندار کنگاور روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش، ضمن تبریک هفته معلم گفت: جایگاه آموزش و پرورش بسیار مهم و غنی بوده و این شورا در کنار مسئولان یک تکیه‌گاه قابل اتکاست که باید از ظرفیت آن برای تعالی تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش نسل جوان استفاده شود.

فرماندار کنگاور با بیان اینکه آموزش و پرورش و بخش تعلیم و تربیت یکی از بال‌های مهم توسعه کشور است، یادآور شد: اگر بخواهیم با حرکت رو به جلو به پیشرفت و توسعه پایدار و در تربیت نسل آینده موفق باشیم باید مسیر رسیدن به آن را طریق آموزش و پرورش طی کنیم.

او اظهار داشت: معلمان با پرهیز از سیاست زدگی و توجه به جایگاه خود نقش موثری در ساخت آینده کشور داشته و دارند.

الماسی تاکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و اقدامات مجمع خیرین، ساخت‌سازهایی در راستای توسعه فضاهای آموزشی شهرستان در دست اقدام است که می‌توان به ساخت مدرسه ای در روستای توشمالان اشاره کرد.

او در ادامه با بیان اینکه در یکسال گذشته برای آموزش دانش آموزان از بستر فضای مجازی و سامانه شاد استفاده شد که از معلمان برتر و سرآمد در این حوزه تجلیل خواهد شد، گفت: این بستر چشم اندازهای جدیدی به روی معلمان و دانش آموزان باز کرد تا برای کسب مهارت‌های بیشتر از خلاقیت استفاده کنند.

در این جلسه همچنین در خصوص امتحانات حضوری مقاطع تحصیلی نهم و دوازدهم، گازرسانی به مدرسه روستای هزارخانی و ساماندهی مدارس بحث و گفت وگو شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.