نماینده روسیه در سازمان های بین المللی ضمن بیان این مطلب که دور بعدی مذاکرات وین از روز جمعه آغاز می‌شود، گفت که شاید این دور نهایی مذاکرات وین باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی اعلام کرد که دور بعدی مذاکرات وین از روز جمعه از سر گرفته خواهد شد.

اولیانوف با انتشار پیامی در توییتر خود نوشت: دور بعدی گفت‌وگو‌های وین (چه کسی می‌داند - شاید نهایی باشد) در مورد احیای کامل برجام در روز ۷ مه آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: البته در صورت نیاز، احتمالا مذاکره کنندگان تصمیم بگیرند که برای دریافت دستورالعمل‌های بیشتر از کشور‌های خود، وقفه جدیدی ایجاد کنند.

دسید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رئیس هیات مذاکره کننده کشورمان در کمیسیون مشترک برجام پس از دیدار عصر امروز با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: فردا صبح (جمعه) مذاکرات کمیسیون مشترک برجام مجددا از سر گرفته خواهد شد. مذاکرات وین دور چهارم مذاکرات ماست. روندی که در سه دور قبلی شروع کردیم را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: در مسیری قرار گرفتیم که مسیر مشخصی است. حداقل درباره مسیری که باید برویم تفاهم وجود دارد. اگرچه موانع جدی در این مسیر هست، راه درازی را در پیش داریم و به هیچ وجه نمی‌شود زمانبندی را برای آن پیش بینی کرد.

ساعاتی پیش یک مقام مسئول در وزارت خارجه آمریکا در سخنانی درباره نشست کمیسیون مشترک برجام در وین گفت: آنچه را که ایران برای پایبندی به تعهدات خود در توافق هسته‌ای باید انجام دهد را می‌دانیم و متوجه هستیم که خودمان باید چه کاری را انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
همه کشورها باید قرارداد برجامی ببندند چرا فقط ایران
آخرین اخبار