رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان گفت: ۱۲۳۸ دوز واکسن کرونا تاکنون در این بیمارستان به افراد جامعه هدف تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید محمد صالحی بهبهانی رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان روز پنجشنبه گفت: کادر درمان و دانشجویان شاغل در بخش‌های مختلف این بیمارستان، در ۱۳ مرحله ، و به تعداد ۸۲۳ نفر، دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند که از این تعداد ۱۳۴ نفر از دانشجویان این مرکز درمانی واکسن نوبت اول را دریافت کردند.

او ادامه داد: با توجه به لزوم واکسیناسیون بیماران خاص و پرخطر و برای قطع زنجیره شیوع ویروس کووید۱۹ و کاهش مرگ و میر ، تمام بیماران پرخطر شهرستان آبادان در این مرکز درمانی واکسن دریافت خواهند کرد که تا این تاریخ به ۱۴۵ نفر از بیماران دیالیزی ، تالاسمی و هموفیلی واکسن کرونا تزریق شده است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان اضافه کرد: واکسیناسیون مرحله دوم کارکنان، طبق دستورالعمل‌ها و زمانبندی مصوب، پیگیری شده و تاکنون در پنج مرحله تعداد ۲۷۰ نفر دوز دوم واکسن را دریافت کردند.

راه‌اندازی دستگاه دیالیز پرتابل در آی سی یو بیمارستان شهید بهشتی

رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان از نصب ۲ دستگاه دیالیز پرتابل در بخش آی سی یو بیمارستان خبر داد و گفت:این دستگاه دیالیز قابل حمل و با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال تهیه و نصب شد.

صالحی بهبهانی افزود: این دستگاه به دلیل قابل حمل بودن از دستگاه‌های ضروری بیمارستان بوده که با تهیه آن نیاز به انتقال بیمار به بخش دیالیز نیست و در صورت نیاز ،  عمل تصفیه خون بیماران  بدحال بخش آی سی یو در همان محل انجام می‌شود.

اوادامه داد: در این مرکز درمانی ۹ تخت آی سی یو وجود دارد که با توجه به آمار بالای مراجعه بیماران به این بیمارستان به عنوان بیمارستان مرکزی انجام تمامی عمل‌های جراحی در جنوب غرب خوزستان  ،در طول ماه تمامی تخت های آی سی یو پر هستند و به بیماران خدمات درمانی ویژه ارایه می‌دهند.

بیمارستان آموزش پژوهشی درمانی شهید بهشتی آبادان هم‌اکنون با چندبرابر ظرفیت خود و با ۱۵۷ تخت فعال و  رشته های تخصصی و فوق تخصصی مختلف، علاوه بر شهروندان داخل شهرستان به شهرهای همجوار نیز خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.