رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا امسال راهپیمایی سالانه و خودرویی برگزار نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با هدف پیشگیری از عادی انگاری بیماری کرونا، امسال هیچ گونه راهپیمایی از جمله خودرویی برگزار نمی‌شود و برنامه‌های این روز قدس در بستر مجازی، تبلیغات محیطی و شهری اجرا می‌شود.

حجت الاسلام شهسواری با اشاره به اهمیت جایگاه قدس در جهان و به ویژه در بین شیعیان بیان کرد: هماهنگونه که امام خمینی (ره) فرمودند، روز قدس روز اسلام است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری، مسئله فلسطین مساله اول جهان اسلام است.

او افزود: امسال فعالیت‌های فراگیر فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و رسانه‌ها در تبیین آرمان قدس و تبلیغات گسترده محیطی به صورت اقتضایی و جایگزینی با شعار «آزادی قدس نزدیک است» انجام خواهد شد.

حجت الاسلام شهسواری اضافه کرد: بهره مندی از ظرفیت عظیم مساجد در شب‌های احیاء و نماز‌های یومیه، بقاع متبرکه، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، فضا سازی مساجد و میادین با اهتزاز پرچم فلسطین و به آتش کشیدن پرچم رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، برگزاری سرود‌های محله‌ای و پخش سرود‌های مقاومت از طریق مساجد و سیستم‌های صوتی تحت عنوان 'ماذنه‌های مقاومت و ویژه برنامه‌های رسانه‌ای از طریق صدا و سیما و فضای مجازی از اهم برنامه‌های پیش بینی شده جهت بزرگداشت روز جهانی قدس می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار