معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: باوجود قرارگرفتن آبادان در شرایط نارنجی کرونایی اما همچنان آمار ابتلابه کووید ۱۹در منطقه کاهش پیدانکرده است.

شریعتی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: متاسفانه همچنان آمار بستری بیماران و مراجعات سرپایی افراد مبتلابه کووید۱۹ به بیمارستان های آبادان ،خرمشهر و شادگان بالا است.

او افزود: باتوجه به افزایش شمار بیماران بستری در آی سی یو آمار مرگ و میر بیشتر خواهد شد وبه همین دلیل از همشهریان تقاضا می‌کنیم که با کمترین علائم مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی و درمانی داشته باشند.

هوشان شریعتی در خصوص برگزاری مراسم نماز عید فطر بیان کرد:توصیه ما کماکان رعایت صحیح و درست موارد بهداشتی است و مردم فقط در محل هایی که از قبل توسط فرمانداری شهرستان و مراکز بهداشت جهت برگزاری نماز عید سعید فطر اعلام میشود ،حضور پیداکنند .
این مقام مسئول ادامه داد: همشهریان فراموش نکنند که تنها سلاح مقابله با ویروس کرونا ونوع جهش یافته آن ،رعایت موارد بهداشتی است و در صورت شرکت در مراسم نماز عیدفطر ،تقاضا می کنیم که رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را در اولویت قراردهند تا بتوانیم این ایام را به خوبی سپری کنیم.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به شناسایی نشدن نوع جهش یافته کرونا در منطقه عنوان کرد: با وجود حتی یک مورد ابتلا به ویروس هندی یا آفریقایی در کشور، احتمال اینکه بقیه استان ها درگیر این ویروس جهش یافته شوند متاسفانه وجود دارد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.