جبنش جهاد اسلامی فلسطین در آستانه روز قدس به رژیم صهیونیستی در خصوص ادامه تجاوز‌ها هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه ادامه تجاوز‌ها و تعرض‌ها به ساکنان محله الشیخ جراح و عقب نشینی نکردن از تصمیماتش هشدار داد و اعلام کرد واکنشی نشان خواهد داد که این رژیم توقع آن را نداشته باشد.

جنبش جهاد اسلامی از همه فلسطینیان ساکن قدس درخواست کرد با تمام قدرت طرح‌های شهرک نشینان را برای یورش به مسجد الاقصی در بیست و هشتم ماه مبارک رمضان به شکست کشانند.

در همین حال جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در خصوص عواقب هرگونه یورش تندرو‌های یهودی به مسجد الاقصی و اصرار و پافشاری رژیم صهیونیستی برای اخراج صد‌ها نفر از ساکنان محله الشیخ جراح در قدس هشدار داد.

به گزارش منابع خبری جنبش جهاد اسلامی امروز با انتشار بیانیه‌ای ملت فلسطین را به وحدت، استقامت و تداوم انتفاضه قهرمانانه شان فراخواند.

گفتنی است روز گذشته نیز اسماعبل هنیه، رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس در بیانیه‌ای با تشکر از ایران بخاطر حمایت از مسأله قدس گفت: من به جمهوری اسلامی ایران به خاطر تعهد قاطعانه خود در حمایت از مقاومت فلسطین، تقویت پایداری آن و احیای روز جهانی قدس سلام می‌رسانم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار