دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با مرگ ۷ نفر دیگر مجموع جانباختگان کرونایی در این استان به ۱۰۷۳ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: مجموع بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر امروز به تعداد ۳۴۷ نفر کاهش یافته است.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۱ نفر به کرونا قطعی است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری ۴۳ بیمار در بخش‌های ویژه کرونا افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی استان بوشهر ۱۲ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری با اشاره به فوت ۱۰۷۳ هم استانی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، جزییات موارد فوتی امروز در استان بوشهر را چنین اعلام کرد: یک بانوی ۶۲ ساله با سابقه بیماری فشار خون، یک بانوی ۷۳ ساله با سابقه دیابت و فشار خون یک بانوی ۷۷ ساله بدون سابقه بیماری، یک آقای ۶۳ ساله با سابقه فشار خون، یک آقای ۶۶ ساله بدون سابقه بیماری، یک آقای ۸۲ ساله با سابقه فشار خون و یک جوان ۲۴ ساله بدون سابقه بیماری ۷ مورد فوتی امروز در استان بوشهر بودند.


بیشتر بخوانید


او افزود: در شبانه‌روز گذشته ۸۲ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: با احتساب افراد مثبت امروز، از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۷ هزار و ۶۳۸ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.