به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،مرتضی نیکرو، سرپرست معاونت گردشگری البرز گفت: به تعدادی از شکایت مسافران از دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری در البرز رسیدگی شد.
سرپرست معاونت گردشگری البرز در ادامه با اشاره به لزوم ارتقای خدمات ارائه شده در راستای جلب رضایت مسافران و گردشگران افزود: در مجموع با بررسی مستندات موجود و نظر کارشناسان و با توجه به کاستی در نحوه ارائه خدمات تورهای گردشگری، عدم رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی، افزایش نرخ خارج از مصوبات قانونی و ... برخی از دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری به پرداخت جریمه نقدی محکوم شده و برخی نیز از اتهامات وارده تبرئه شدند.
او افزود: گردشگران و مسافران در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه و تخلف از طرف واحدهای خدماترسان در حوزه گردشگری استان میتوانند با مراجعه حضوری به ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی البرز و یا تماس با شماره تلفن ۳۲۸۲۹۱۱۳_۰۲۶ شکایات خود را مطرح کرده تا در اسرع وقت از طرف کارشناسان مربوطه پیگیری شود.
انتهای پیام/