رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: سالمندان بالای ۸۰ سال از روز شنبه جهت تزریق واکسن کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مراجعه کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به اجرای واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال گفت: سالمندان بالای ۸۰ سال از روز شنبه ۱۸ اردیبهشت با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهرستان نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

او افزود: با توجه به آغاز واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال تمهیدات لازم جهت این موضوع انجام شده و سهمیه واکسن این گروه امروز پنجشنبه تحویل دانشگاه علوم‌پزشکی داده شده و از روز شنبه هفته آینده ۲۶ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی جهت واکسیناسیون این افراد آماده شده و تزریق واکسن کرونا به این افراد انجام خواهد شد.

قمیشی افزود: سالمندان بالای ۸۰ سال از روز شنبه میتوانند با مراجعه به این مراکز، واکسن کرونا تزریق کنند و کمبودی از لحاظ تعداد واکسن کرونا برای سالمندان بالای ۸۰ سال وجود ندارد و تقاضا می‌شود سالمندان عجله نکنند و به مرور نسبت به این موضوع اقدام کرده و به ۲۶ مرکز مشخص شده مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در ادامه در خصوص روند شیوع کرونا در روز‌های اخیر در شهرستان دزفول نیز گفت: روند شیوع کرونا در دزفول کاهش یافته، ولی همچنان وضعیت بحرانی و زنجیره بیماری قطع نشده است.

او تصریح کرد: تعداد بیماران مراجعه کننده و بستری بیمارستان به سطح عادی نرسیده است و تمام تخت‌های بیمارستان بزرگ دزفول تکمیل هستند.

این مقام مسئول دورهمی‌های خانوادگی و شرکت در اجتماعات نظیر مراسم ترحیم و جشن عروسی را از عوامل مهم در افزایش شیوع کرونا عنوان کرد و افزود: با توجه به تعطیلات عید فطر از شهروندان تقاضا می‌شود دورهمی‌های خانوادگی خود را فعلا برگزار نکنند و به زمان دیگری موکول کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.