عبادی گفت: پارسال ۲۱۱ میلیارد تومان جذب منابع امدادی در این استان داشتیم و از محل آن برای ۹ هزار و ۶۳۱ نفر مددجو فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سیدمهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان در نشست مشترک با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در اولویت بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

او  با بیان اینکه ستاد مرکزی کمیته امداد توجه ویژه‌ای به سیستان‌وبلوچستان دارد افزود: مسوولان کمیته امداد اعلام کرده‌اند که برای استان‌هایی مانند ما چک سفید امضا گذاشته‌اند و هر چه در زمینه اشتغالزایی جلو برویم حمایت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در شعار امسال، روی پشتیبانی و مانع‌زدایی تاکید کرده‌اند یعنی همین که موانع دست‌وپاگیر در حوزه‌های مختلف از سر راه کنار برود.

مهرداد جهاندیده خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که کار صدور مجوز را انجام می‌دهند، باید مراحل کار را تسهیل کنند و در راستای پشتیبانی و مانع زدایی حرکت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار