رئیسی پیرامون شروط وزارت بهداشت برای برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم و تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص توضیح داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به حضوری شدن امتحانات پایه دوازدهم و نهم اظهار کرد: به طور کلی در زمینه بحث امتحانات جلسه‌ای کمیته تخصصی برگزار و در این زمینه بحث‌های مختلفی مطرح شد و نظرات مختلفی وجود داشت و دوستان هم از  وزارت آموزش و پرورش در این کمیته حضور داشتند.

او افزود: اولین نکته‌ای که باید خیلی روی آن تاکید کنیم و از نظر آموزش و پرورش هم قطعی است و همه هم آن را در کمیته پذیرفتند، بحث حضوری بودن است، اینکه امتحان پایه نهم و دوازدهم به دلیل اینکه برای دانش‌آموزان سرنوشت‌ساز است، صرف نظر اینکه زمان کی باشد، باید حضوری برگزار شود و امتحانات سایر پایه‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

رئیسی ادامه داد: استدلال آموزش و پرورش این بود که دانش آموز پایه دوازدهم در مدارس مناطق خودشان امتحان می دهند و نیاز به جابجایی زیاد دانش آموز نیست و این افراد در منطقه خودشان امتحان می‌دهند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: در عین حال قرار است به گونه‌ای برنامه ریزی کنند، آن روزی که در یک مدرسه امتحان برگزار می‌شود. فقط پایه دوازدهمی‌ها در مدرسه حضور داشته باشند، در نهایت ۲۵ تا ۲۶ نفر امتحان خواهند داد، هر مدرسه حداقل ۱۰ کلاس دارد و در این صورت در هر کلاس دو نفر امتحان می‌دهند و پنجره هم باز است و تهویه مناسب هم باشد و با ماسک بشینند و زمان امتحان هم دو ساعت تا دو ساعت و نیم است، همچنین می توان از فضای باز مدرسه هم استفاده کرد و از نظر خطر بیماری خیلی مشکلی پیش نمی‌آید.

او بیان کرد: گرچه ما از نظر وزارت بهداشت با هرگونه تجمعی مخالف هستیم، اما به هر صورت چون دوستان اصرار داشتند که امتحانات دو پایه دوازدهم و نهم حضوری برگزار شود اعلام کردیم که در برگزاری امتحانات باید تجمعی انجام نشود،  تعداد دانش آموزان در کلاس بسیار کم باشد، تهویه کلاس مناسب باشد یا در فضای باز باشد.

رئیسی گفت: نتیجه نهایی تصمیم برگزاری امتحانات در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا مشخص خواهد شد، بنابراین در زمینه امتحانات در کمیته تخصصی این موضوع با حضور همه اعضا اعم از آموزش و پرورش و وزارت کشور و... مطرح شد و اعلام کردند که نخست امتحانات این دو پایه حتما باید حضوری باشد، دوم  اینکه امتحانات و کنکور سراسری فعلا در موعد مقرر برگزار شوند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی که اعلام خواهد شد، در هر مدرسه تعداد کمی دانش آموز برای امتحانات حضوری و حداکثر۳۰ نفر با توجه به فضای باز و تعداد کلاس‌هایی مدرسه امتحان خواهند داد البته شنبه در ستاد ملی در این باره بحث و نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

او گفت: ممکن است در روز شنبه و در ستاد تصمیم جدیدی گرفته شود، زیرا ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم نهایی را خواهد گرفت. ممکن است عده‌ای مجدد دوباره مخالفت کنند و دوباره تصمیم را به کمیته تخصصی بازگردانند تا تصمیمات بازنگری شود، اما فعلا تصمیم کمیته تخصصی این است و معمولا تصمیمات کمیته‌های تخصصی در ستاد اعلام و در آنجا تصمیم‌گیری نهایی انجام می‌شود.

رئیسی گفت:شیوه‌نامه‌های امتحانات حضوری را از قبل ابلاغ کرده بودیم و مشکلی در این زمینه نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۰۱:۳۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ با دو ماه وقفه شروع شد و نتایج نهایی کنکور نیمه دوم آبان ماه اعلام شد آیا این انصافه که کنکور ۱۴۰۰ در موعد سال های قبل برگزار بشه؟
Canada
helen
۱۵:۴۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خجالت بکشید توروخدا دارید با جون ما بازی میکنید بسه دیگه چقد باید ساکت بشینیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۵۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بهتر است به جای وزارت بهداشت بگوییم وزارت مرگ
واقعا برای مدیران این کشور متاسف هستم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
آغاز میکنیم موج پنجم هندی_آفریقایی_کالیفرنیایی را
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۴۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط یه جوری میخان امتحان نهایی رو زود برگزار کنند بره پی کارش.آقای وزیر مدرسه ما59 دانش آموز تجربی داره.ریاضیا18نفر . پس باید واسه مدرسه ما 40 تا کلاس باشه.چه طوره یه سریا برن پشت بام امتحان بدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آیا واقعا افراد حاضر در کمیته تخصصی نمیدانند که در امتحانات نهایی دوازدهم از چند مدرسه در یک حوزه امتحانی حاضر میشوند پس بحث دو نفر در یک کلاس کاملا کشک است و با حضور دانش آموزان از چند مدرسه در یک مدرسه حتی ۲۰ نفر در یک کلاس هم بعید است چه برسد به دو نفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
میدونستین رده سنی ما رو گذاشتن آخرین رده واکسن
انوقت خجالت نمی کشید حضوری حضوری میکنید
ننگ بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشگاه تو رو قران مقاله تابناک دو راهکار ساده برای غیر حضوری شدن امتحانات رو بزن زبون روزه قسمت دادم
Iran (Islamic Republic of)
علسگر
۱۳:۰۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
به نظرم مافیای کنکور نمیزاره تعویق بیفته
متاسفاته مافیای کنکور به همه جا نفوذ داره حتی به این سایت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما اگه خیلی شرافت دارید شرط حضور دانش آموزان دوازدهم رو بعد از زدن واکسن بزارید و اونا رو تو اولویت
انقدرم سرنوشت سرنوشت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام . من هم یه کنکوری ام که پارسال هم کنکور دادم و میخوام تجربه م رو بگم .... راستش پارسال با اینکه پروتکل ها زیاد رعایت نشده بود اما فاصله صندلی ها خوب بود و تهویه انقدر خوب بود که انگار بیرون نشسته بودیم . برای ماسک زدن هم جدیت زیادی داشتن و مثلا من یه لحظه ماسکم رو پایین اوردم سریعا بهم تذکر دادن . بنابراین خیالتون از بابت انتقال کرونا راحت باشه .. دوما کسی که اونقدر حالش بد باشه و سرفه بکنه مطمئنا حوزه جدا میبرنش ... حالا چرا انقدر بچه ها اصرار به تعویق دارن ؟؟؟؟ راستش ۲ .۳ ماه آخر بچه ها همه درسخون میشن و یاد درس میفتن بنابراین تعویق کنکور برای کسایی که درس نخوندن خیلی نیازه .. اما برعکس کسی که درس خونده حتی به قیمت کرونا گرفتن هم دوست داره زودتر کنکور بده ..... بنابراین گول این همه هشتگ رو نخورین
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۱:۰۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
منم پارسال کنکور دادم.حوزه ما تو یه مدرسه بود. تنها پروتکولی که رعایت شد این بود که تب بچه هارو گرفتن بماند که واسه همون تب سنجی هیچ پروتکولی رعایت نشد. ازمون توی کلاس برگزار شد. هر کلاس 12 نفر. با اینکه روی نیمکت بودیم و بغل دستمون کسی نبود اما فاصله من با نفر جلوییم کمتر از نیم متر بود. هوا واقعا گرم بود هیچ تهویه و کولر یا پنکه ای نبود. از اونجایی که صدای بچه ها و ماشین ها از بیرون میومد مجبور بودیم پنجره هارو ببندیم. هوا به حدی گرم بود که حتی مراقب هم ماسکشو در اورده بود. هیچکی ماسک نداشت. چون نمیشد تو اون گرما ازمون داد. خوراکی هم که هر چی بردیم ازمون گرفتن. یه ساعت بعد از شروع ازمون یه بطری اب معدنی که گرم شده بود و یه کیک دادن. توی یه اتاق سی متری بعد دوساعت اگه یه نفر کرونا داشته باشه به همه منتقل میکنه حالاشما فرض کن یکی تو یکی از کلاسا کرونا داشته باشه ایامنتقل نمیشه.این توهم که با رعایت کرونا منتقل نمیشه شر و وره. توی یه جمعیت زیاد و تایم بالا مطمعننا همه کرونا میگیرن.در ثانی اگه قراره با دوهفته تعویق افتادن از یادشون بره همون بهتر بهتر که کنکور ندن وکلا درس نخونن چون دوروز بهعد فراموشش میکنن
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام. وقتی شما می تونید پروتکل های بهداشتی روصد درصد اجراکنید پس چرا کارشناسی ارشدو آزمون وکالت تعویق دادید.حداقل 2هفته امتحانات باید تعویق بیفته
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۸:۰۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
بلهه کاملا درسته چرا اونا تعویق افتادند وقتی شرایطم داره عالی میشه جدول رنگ بندی ب سوی ابی شدن میره...(بازهم دستکاری امار)
پس باااید اونام سرموقع امتحان بدن،اگ نمیدن باید تعویق بیفته،بچه ها ک نمیتونن حدااقل والدینشون راضی نشن ب این اتفاق هرکسی ب اموزش پرورش شهر خودش شکایت کنه این حق بچه ها نیست ک قربانی سیاست بشن،تعویق نیااز هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
با توجه به نامشخص بودن وضعیت کرونا ، تعویق امتحانات درست نیست.امتحانات دوازدهم به خاطر تاثیر در کنکور ، منطقیه حضوری باشه ولی پایه نهم لزومی نداره حضوری باشه، هر دانش آموزی انتخاب رشته براش مهم بوده باشه در طول سال درس خونده و چه امتحان حضوری باشه چه مجازی باشه ، نمره ش خوب میشه و می تونه رشته مورد نظرش رو انتخاب کنه،‌برای سلامت بیش تر امتحان میشه همه معلمان، دانش آموزانشان را موظف کنند که سوالات را با voiceهم توضیح بدن و برا معلم بفرستند که مشخص باشه تقلب نشده، امتحان نهم که هماهنگ کشوری نیست که الزامی به حضوری بودن داشته باشه.وقتی فقط دوازدهم حضوری باشه و نهم مجازی باشه ، آموزش و پرورش راحت میتونه با استفاده از رعایت پروتکل ها ، امتحانات پایه دوازدهم رو برگزار کنه.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۶:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
منتظر خبرای خوبیم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۵۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
عداالت یعنی تعویق..
شاید اره غیرحضوری بی عدالتی بود .
ولی امتحان از ده روز دیگم ناعدالتیه... کاش خدارو بشناسیم کااش انسانیت داشته باشیم
اونا ک روزانه میمیرن انسانن عین ما... ۴۰۰نفر فوت میشا ۴۰۰خانواده نابود میشه...
اونی ک میای میگی میمیرن برین امتحان بدین سر موقع؟؟؟
واست ارزوی انسانیت دارم... همین فقط انسانیت..
Iran (Islamic Republic of)
گلپر
۱۴:۳۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
#تعویق_ امتحانات_ نهایی
#تعویق_ کنکور_سراسری





حالا که میگین حتما حضوری
حداقل عقب بندازین که هم مردم بیشتری واکسیناسیون شن هم موج چهارم فروکش کنه
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۳:۴۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
میگه هر مدرسه 30 نفر دانش اموز داره اخه یکی نیس بهش بگه که هر مدرسه رشته تجربی ندارهه رشته ریاضی ندارههه رشته انسانی نداره؟؟؟؟؟؟ خدایا یکم به اینا عقل بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
۳تا تجربی یک ریاضی یک انسانی حدود صدو پنجاه نفر
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۸:۰۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
خـــب اینا نمیدونن امتحانا تو حوزست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقا سخت نگیرید! شما اصلا رفت و آمد نمیکنید؟ خونه فامیلتون نمیرید؟ مراسم نمیگیرید؟ بعد موقع امتحان نمیخواین شنا کنید
قراره آزمون بدین! تعویق به ضرر شماست! من پارسال تجربه کردم
سوالاش هم سخت نیست! خوب کتابتون رو بخوانید و چند دوره سوال حل کنید
مطمئنا موفق میشید!
یا حق
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۴:۵۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگ تو جیزیت نشده دلیل نمیشع کسی دیگم مریض نشده باشه...چقــــد خودخواهی وااقعاا چقدر
شرایط امسال با پارسال فرق داره شما تعویق خوردید
بی عدالتیه ب ما تعویق ندن...
#انسان_باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه مراسم شب های قدر تعطیل مشدی باید امتحان مجازی برگزار میشد.
پس امتحان حضوری بدید نوش جونتون
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۰۱:۳۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
من خودم کلاس نهمی هستم من اعتراض دارم چون صد درصد آموزش ها آنلاین بوده بعد امتحانات حضوری باشه خب این ظلمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
جالبه اکثر بچه ها همه جا میرن.مسافرت.خونه اقوام.خرید.....اما فقط موقع امتحان ویروس هست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
این کرونا برای هر کس بد شده باشه برای دانش آموزان و بلاخص فرهنگیان محترم بد نبوده سیستم آموزشی همینجورش هم به کلی ناکارآمد بود الان ناکارآمد تر این بحث پروتکول بهداشتی هم یه بهونست برا اینکه این چند روز امتحانم نرن مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
میتونید تضمین کنید تو حمل و نقل عمومی کسی کرونا نمیگیره؟
قرارنیست دانش اموزتا مدرسه پروازکنه
یابایدسواراتوبوس شه یامترو یا تاکسی
پس کرونا میگیره
واقعا حرفی نمی مونه خودشونو به خواب زدن مسئولین و نمیشه بیدارشون کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر امتحانات نهایی حضوری نباشه باید تاثیرشونرو در کنکور صفر کرد . درغیر اینصورت همه میدونن که تقلب گسترده ای خواهیم داشت و این یعنی اجحاف در حق فارغ التحصیل ها .
هرکی هم مخالفه دلیل بیاره نمیشه که یه مسئله به این مهمی رو به میل بعضی متقلبین متخلف بدون دلیل و راهکار و فقط بخاطر شانتاژ رسانه ای رها کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
من که با این شرایط امتحان نمی دهم
Iran (Islamic Republic of)
سعید راحمی
۲۰:۵۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
من خودم فرهنگی هستم اینکه که بگویم در هر مدرسه فقط ۳۰ نفر حضور داشته باشن برا امتحان امکان پذیر نیست از لحاظ عملی
ممکن هست یک مدرسا نثلا ۵ تا کلاس نهم داشته باشد و هر کلاسی ۳۰ تا هم باشد ۱۵۰ نفر میشه
اینچنین مدرسه ای حداکثر ۱۵ کلاس بیشتر ندارد با نمازخانه ۱۶ تا به هر کلاس ۱۳ تا ۱۴ نفری می رسد
امکان اینکه مدرسه های دیگم برن که نیست چون هر ندرسه برا خودش دانش آموزی و مشکلات خودش دارد
خیلی زرنگ باشد از پس مشکلات خودش بر می آید
این که مسئولین وزارت آموزش و پرورس میگن ۳۰ نفر خودشون هم میدونن امکان پذیر نیست
شما خودتان حساب کنید آیا امکان دارد این همه دانش آموزان در هر کلاس دو نفر جا داد این همه کلاس و مراقب داریم
اصلا میشه کنترل کرد و آنقدر تقلب میشه که فرقی با غیر حًوری نمی کند
این پیشنهادات خلاصه عملی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام با توجه به این که واردات واکسن و تولید واکسن داخلی در روزها و ماه های اتی اتفاق خواهد افتاد به احتمال وضعیت بهتر خواهد شد.
و مهم تر از همه با توجه به وضعیت قرمز بیشتر شهر ها و پدیدار شدن ویروس های جهش یافته ی هندی و افریقایی به نظرم تعویق کنکور ها و امتحانات بهتر است.
#تعویق کنکور سراسری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا فکر کردن فقط در مدرسه باید ضد عفونی شه پس اتوبوس ها پس دور هم جمع شدن بچه بعد امتحان ها من به شخصه با brtتردد می کنم فکر کنید از ۵تا مدرسه ای که در یک منطقه هست ۶۰نفرامتحان بدن ۴۰نفر با اتوبوس برن خانه میشه۲۰۰نفر با این اوضاع اتوبوس و مردم دیگه خدا به خیر بگذرونه
خدا بداد بچه های مردم برسه
کرونای هندی آمده هندی کالیفرنیا بی هست آفریقایی هست انگلیسی هست چینی هست روزی ۳۰هزار میگرن بعد میگن ما سال قبل هم حضوری گرفتم آخه سال قبل آنها یک ماه فقط درون کرونا افتاد چینی بود و روزی ۱۵۰۰تا۲۰۰۰نفر میگرفتن واقعا تأسف..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاری به این حرفا نداشته باشین بچه هاتونو نفرستین وقتی هیچ کی نره چیکار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا ایقد با روح وروان بچه ها بازی میکن آموزش وپرورشششششششششش متاسفانه نه آموزش درستی داریم نه پرورش درستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
پارسال پسرمو تو همین امتحان نهایی درگیر کرونا کردین اصلا کنکور نداد بعد برا اینکه نره سربازی خدا تومن خرج کردم تا ثبت نامش کنم پیام نور تا بتونه برا امسال بخونه تا به خواسته اش برسه اما خداوکیلی یه ذره شرایط مردمو درک کنین و دردی رو دردمردم بااین شرایط مالی اضاف نکنین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب ریسی رقت وآمد بچه ها چطوری برنامه ریزی شده با مترو شلوغ یا اتوبوس شلوغتر ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط مونده همه گیری کرونا هندی رو هم با عادی انگاری در مناطق ابی (درست مثل تعطیلات عید) در کشور شیوع بدین

#تعویق تمامی تجمعات از هر نوعی تا پس از واکسیناسیون
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
کمترین زمان از نزدیکترین روستاها تا شهر، نیم ساعته. این شخص چطور حساب کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی به نعل میزنی یکی به،،، یعنی چی اصرار اموزش پرور‌ش پَ شما چه کا ره اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقایون که ازوضع مسایل آموزشی بی خبرید!؟! چگونه می توان فاصله دانش آموزان رازیادکرد، درصورتیکه فضای آموزش کم ودانش آموز زیاد است، چگونه درمدت کم، کادر آموزشی مدارس، این فضاها ودیگر دستورات وزیر آموزش وپرورش که اطلاعی ازوضع آموزش ومدارس ندارد، راآماده کنند، وگاه باهمه مشکلات بعد ازآماده کردن شرایط، درساعات آخر، دستور راعوض می کنید وامتحانات راغیرحضوری می کنید!؟! و....!!! ؟ کی میخواهید ازاشتباهات گذشته خودتجربه کسب کنید واینقدر دانش آنوزان ومدیران وکادر آموزشی وخانواده ها رانگران و اذیت نکنید!؟!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدار و شکر ، همین رو کم داشتیم که وسط ویروسهای جهش یافته افریقایی و هندی و انگلیسی و نمونه های هیبریدی امتحانات مدارس را هم حضوری کنیم . اقا مگه مردم جون بچه هاشون رو سر راه پیدا کرده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
کرونا فقط تو مدرسه ها هست؟؟؟؟
تو حرم و مسجد نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۱۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه جیزی هم خوندن که برن امتحان بدن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
الان توی این شرایط که انواع ویروس ها اومدن سیزده به در اقایون یادشون اومده میزبان ندارن دیدن که بهتر از این کار
دوازدهم و نهم
این حق الناس ها گردنتون هست اگه بلایی سر یه دانش اموز بیاد به والله ازتون نمیگذریم
شرایط شهر ما مشکی هست تمام همسایه های کوچمون توی بخش کرونا بستری هستن چن تا فوتی روزانه میدیم از شهرمون اما ظاهرا مسئولین خواب امتحان ما میبینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
برگزاری امتحانات بصورت حضوری اشتباه محض و پیامدهای غیر قابل جبران دارد
Iran (Islamic Republic of)
یه دانش اموز
۱۸:۴۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا کمیته تخصصی ستاد کرونا نمیدونه که امتحان نهایی
توی حوزه های مشخص با سالن بزرگ و مراقب برگزار میشه
نه تو کلاسای یه مدرسه؟
و حتی اگه تو کلاسای یه مدرسه برگزار بشه
از ده تا مدرسه دیگه هم میان اونجا و هر مدرسه حق نداره جدا برگزار کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدرسه ما 4کلاس 12ام داره هر کلاس 30تا 35نفر که چون نمونه دولتی هست از همه جای شهر دانش آموز داریم با این اوضاع به نظر شما میشه فاصله گذاری کرد و ... مدرسه ای که کلا 10تا کلاس داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
جارس
۱۸:۴۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستانی که ترس از امتحان دارن
در واقع ترس از تقلب نکردن دارن
موقع تفریح کرونا وجود نداشت
اما حالا
لطفا تایید کنید بلاخره یکی داره حرف راست میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۴:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست عزیز باور کن حرف تقلب نیست
اول اینکه امسال مجازی بوده من اکثر درسا رو نفهمیدم و حتی برای ازمون های ترم اول یه درسو تک گرفتم
اون کسی کی میگه مجازی یا برای جون خودش داره میگه یا تقلب
اگه حرف جونش باشه که درود بر شرفش ، اگه برای تقلب این چیزا میگه که دیگه حرفی ندارم من نه نهم هستم و نه دوازدهم
حالا برای نهم یه چیزی نه بگیم مجازی
اما دوازدهم کنکور داره به نظرخودتون میسازه؟
البته کرونا رو خودتون در نظر بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۴۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعویق میخواهیم ن غیرحضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقا با این وضع کرونا بازم میگن بیام امتحان حضوری بدیم لطفا رسیدگی کنید بخدا اگه یه نفر از بچه ها کرونا بگیره مردم آروم دیگه نمیشنن نه به امتحان حضوری نه به امتحان حضوری نه به امتحان حضوری نه به امتحان حضوری نه به امتحان حضوری نه به امتحان حضوری نه به امتحان حضوری نه به امتحان حضوری نه به امتحان حضوری نه به امتحان حضوری
من از آقای رئیسی و نمکی خواهش میکنم به مسئله رسیدگی کن جون بچه های مردم درمیون هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا همش بهونه هس وگرنه همه میدونیم هیچ چیزی مث کنکور سراسری و امتحانات نهایی پروتکل بخوبی رعایت نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۴۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چیزی بهت میگن که بیای دروغ بگی؟؟؟تو که جون ادما واست مهم نیست واقعا متاسفم ک تو این کشور با این افراد مست زندگی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
متی‌‌‌‌
۱۸:۳۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو خرداد آزمونی برگزار نمیشه
و کنکور هم سرجاشه
یعنی ما دوازدهمی ها اول کنکور بدیم بعد امتحانات خرداد؟
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۸:۳۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام ،

حرف شما متین ،
ولی وزارت آموزش و پرورش تصمیم خود را با توجه به امکانات خود و پروتکل های اعلام شده تا این زمان گرفته است ، پس به برگزاری ایمن کمک کنید .
Iran (Islamic Republic of)
سلیمانی
۱۸:۲۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام
الان کسی اگه تو شهرستانی باشه و کرونا گرفته و خودش خبر نداره و باید بیاد تهران امتحان بده و می آید بقیه هم آلوده هم میکنه و الان دانش آموزان بیشتری در جایی های دیگه هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب آقای وزیر آموزش و پرورش مستحضر باشید که مدرسه ی اینجانب ۱۰۳نفر دانش آموز پایه نهم دارد اکثر مدارس شهری این تعداد دانش آموز پایه نهم را دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ملت سرنوشتشون رو سپردن به شما که نخبه هاتون دانشجوهای پزشکی با اون شیفتهای بلندمدت ظالمانه معتاد شدن تا بتونن بیداری بکشن واقعا مرده شور سرنوشتی که سازنده اش شما باشید دولت نامعتدل
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۸:۱۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصلا متوجه نمیشم که میگن سرنوشت ساز ، نهم با توجه به علاقه شون میخوان برم تو یه رشته ای خب اینا چرا قراره حضوری بدن؟
برای پایه دوازدهم یه چیزی ، امسال کنکور دارن اینا...
ولی بازم خب کروناس متاسفانه برای دولت روزانه میانگین ۱۷ هزار نفر مبتلا ، ۳۰۰ نفر به بالا فوتی مهم نیست
چون اگه مهم بود هیچ وقت نمیگفتن در هر صورتی حضوری
شما که میگین یه امار خودتون بگیرین از اولیا دانش اموزان ببینید چی میگن
که میدونم باید خوابشو ببینم اموزش پرورش اینکارو کنه
کاشکه میشد یه مسئولی به این پیامای ما یه نگاه بزنه چون من میدونم این دیدگاه رو دارم فقط برای خودم مینویسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
میمیرید امسال تاثیر معدل رو بردارید با این آموزش مسخره مجازی رشته های بدون کنکور مگه چقدره اونم بکنید با کنکور چقدر شما مغزتون خشکه چقدر انعطاف‌پذیرید خدایا به دادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۱۸:۰۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
باز امتحان هارو حضوری کنید بره بالا آمار بعد دوباره بگید تعطیل
مثل عید
اگر عید جاده ها بسته میشد الان خیلی ها عزادار نمیشدن
دولت که اصلا مردم رو ول کرده
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۱۸:۰۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
باز امتحان هارو حضوری کنید بره بالا آمار بعد دوباره بگید تعطیل
مثل عید
اگر عید جاده ها بسته میشد الان خیلی ها عزادار نمیشدن
دولت که اصلا مردم رو ول کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو رو خدا‌‌به‌فکر‌هم‌بچه‌ها‌هم‌خانواده‌ها‌باشین‌چه‌سرنوشتی‌الان‌فارغ‌اتحصیلا‌‌هم‌بیکارند‌‌جون‌بچه‌ها‌مهم‌یاسرنوشتشون
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
چجوری قراره آزمون های المپیاد دانش آموزی اون هم با چند هزار شرکت کننده هفته آینده برگزار بشه؟ اون هم از روز عید فطر؟ جون المپیادی ها مهم نیست؟ چطور می خواید جواب خدا بدید؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا فراموش شده....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
#تعویق_امتحانات_حضوری
#نه_به_امتحانات_حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۹:۵۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست عزیز یعنی چی تعویق؟
شما فکر میکنی اگه تعویق بندازن به نفع ماست؟
کاشکه میشد کمی فکر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
واگزارتون به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سپردمتون به خدا فقط همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
جارس
۰۲:۱۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چی زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
امتحان پایه نهم و دوازدهم به دلیل اینکه سرنوشت‌ساز است برای دانش‌آموزان صرف نظر اینکه زمانش کی باشد، تصمیم گرفته شد که حتما باید حضوری باشد
بنظر بنده که اصلا سرنوشت ساز نیست و از هیچ اهمیتی هم برخوردار نیست . چون ماحصل همه اینها ، فارغ التحصیلان بیکار و بدون مهارت است . یک عده مسافربر می شوند و یک عده هم در شرکتهای خصوصی به کارگری ساده مشغول خواهند شد . ضمنا هیچ پروتکل بهداشتی مخصوصا از طرف مدارس رعایت نمی گردد و مردم هم نگران سلامتی فرزندان خود هستند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بابا دست بردارین توروقران اوضاع باید دیگه چه شکلی بشه. قوز بالا قوز نکنید شرایط رو برا مردم. فقط فکر کنم باید به خدا پناه ببریم از مسیولینی چون شما
#تعویق کنکور سراسری
#تعویق کنکور ارشد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۴۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
همشون خانوادگی واکسن زدن....
بچه هاشون نیازی ب اینچیزا نداره....
خدا رو نمیبینن ...
تعویق بدید
اونایی ک روزانه میمیرن ادمن...*ادم*
باید واسه مسئولین و اونا ک مخالفن و جان انسان ها واسشون مهم نیست بگم...
تو کز محنت دیگران بی غمی... نباید ک نامت نهند ادمی...کاااش عدالتی در کار بود
آخرین اخبار