تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است هشتم و دوازدهم تیر ماه در ایران ۲ بازی دوستانه برابر ونزوئلا برگزار کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱، قرار است تیر ماه ۲ بازی دوستانه برابر تیم ملی ونزوئلا برگزار کند.

طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی کمیته فوتسال، این بازی روز‌های سه شنبه و شنبه، هشتم و دوازدهم تیر ماه به میزبانی ایران و در سالن تازه تاسیس صدرای شیراز برگزار می‌شود.

ملی پوشان فوتسال کشورمان بعد از این بازی قرار است اواخر مرداد ماه به ژاپن رفته تا در آن جا هم ۲ بازی دوستانه برابر این تیم برگزار کنند.

طبق برنامه تیم ملی فوتسال کشورمان در فاصله یک هفته مانده به شروع جام جهانی هم قرار است یک بازی دوستانه برابر بلاروس انجام دهد تا بازیکنان با آمادگی بالایی وارد مسابقات جام جهانی شوند.


بیشتر بخوانید


مسابقات جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۱ از ۲۳ شهریور ماه تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شوند. قرعه کشی این رقابت‌ها هم خرداد ماه در سوئیس و در شهر زوریخ برگزار می‌شود.

در دوره قبل مسابقات جام جهانی که سال ۲۰۱۶ در کلمبیا برگزار شد، تیم‌های ملی آرژانتین، روسیه و ایران موفق شدند به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار