مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: با ارزیابی بنیاد شهید کشور در ساماندهی گلزارهای شهدا، البرز رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: در جدیدترین ارزیابی‌های صورت گرفته از طرف ستاد مرکزی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با تلاش‌های خادمان شهدا موفق به کسب رتبه برتر در ساماندهی گلزار‌های شهدا شده است.

رستمیان با بیان این که  تا سال گذشته بیش از ۹۵ درصد از ۱۶۸ گلزار استان البرز بهسازی شده است افزود: در سال جاری نیز با اعتبارات تخصیص یافته از سازمان مدیریت و شناسایی پیمانکاران واجد الشرایط به زودی ساماندهی مابقی گلزار‌ها نیز اجرا خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: با توجه به این که  البرز در دامنه رشته کوه‌های البرز واقع گردیده و برودت هوا در فصل زمستان در آسیب زدن به گلزار‌های از قبل بهسازی شده تاثیر خواهد داشت لذا انتظار میرود برای پیشگیری از تخزیب گلزار‌ها همه ساله اعتباراتی برای این موضوع تخصیص پیدا کند .

او افزود: بهسازی گلزار شهدا بر اساس منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم با تلاش‌های خود گام‌های موثری در جهت بهسازی گلزار‌های شهدا به عنوان دارالشفاء آزادگان و احرار جهان برداشته و در دنیا شرمنده خانواده‌های معظم شهدا و در آخرت نیز شرمنده شهدا نباشیم.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.