مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان به خانوار‌های آسیب دیده پنج شهرستان منطقه بلوچستان در پی جاری شدن سیلاب امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا میربهاءالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان به خانوار‌های آسیب دیده پنج شهرستان منطقه بلوچستان در پی جاری شدن سیلاب، امدادرسانی کردند.

او گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان به خانوار‌های آسیب دیده پنج شهرستان منطقه بلوچستان در جنوب استان در پی جاری شدن سیلاب، امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به صدور اخطاریه جوی در روز‌های اخیر از سوی اداره‌کل هواشناسی استان و اعلام احتمال جاری شدن سیلاب و بسته شدن محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های منطقه بلوچستان، همه کارکنان و دستگاه‌های خودرویی و امداد و نجات شعب جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش در آمدند.

او افزود: در این راستا در روز‌های اخیر ۸۶ نجاتگر در قالب ۱۷ تیم امداد امداد و نجات به ۱۰۹ آسیب دیده در قالب ۲۸ خانوار ساکن ۹ روستای درگیر سیلاب و آبگرفتگی در پنج شهرستان ایرانشهرف خاش، سرباز، فنوج و نیکشهر امدادرسانی کردند.

میربهاءالدین با اشاره به اینکه ۷۹ نفر از این افراد در چادر‌های امدادی اسکان اضطراری داده شده‌اند، گفت: در این مدت ۱۸ چادر امدادی، ۳۴ تخته موکت، ۸۲ تخته پتو و ۲۴ کیلوگرم نایلون سنگری و اقلام معیشتی مورد نیاز بین خانوار‌های آسیب دیده توزیع شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار