ابوشریف گفت: عادی‌ سازی روابط با اسرائیل و بی‌تفاوتی به آرمان قدس شریف خیانت به ملت فلسطین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی عصر سه شنبه در دومین کنگره بین المللی قدس شریف در قم گفت: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و بی‌تفاوتی به آرمان قدس شریف خیانت به ملت فلسطین و یاری رساندن به دشمنان اسلام است.

 او افزود: همه فرزندان امت اسلامی باید در برابر پروژه صهیونیستی عادی سازی روابط با اسرائیل حساس شوند و در برابر این ایده با قدرت مبارزه و روشنگری کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی ادامه داد: هر کس در جهان مدعی عدالت باشد نمی‌تواند نسبت به مسئله فلسطین و به یهودی سازی قدس شریف و غصب سرزمین‌های اسلامی بی تفاوت باشد.

ابوشریف عنوان کرد: اشغال فلسطین پروژه استعماری بوده که در ابتدا از سوی انگلیس و سایر کشور‌های استعمارگر آغاز شده و هدف آن‌ها از این طرح به دست آوردن برخی منافع مادی و سیطره این رژیم بر کشور‌های اسلامی بود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: مبارزه ما با اسرائیلی‌ها منجر به پیروزی نهایی آرمان قدس شریف خواهد شد و در این رابطه باید خودمان را به سلاح ایمان و تجیهزات جنگی مجهز نماییم.

او بیان کرد: پروژه اسرائیل یک پروژه غربی بوده که به دنبال مبارزه با دین و اسلام است و با وجود این که آن‌ها در گذشته در برخی جنگ‌ها پیروز شدند، اما این رژیم در بعد از جنگ‌های سال ۲۰۰۲ به بعد یا شکست خورده یا مجبور به عقب نشینی شده اند.

ابوشریف گفت: اسرائیل رو به افول است و شکست رژیم غاصب صهیونیستی به معنای پیروزی تمام امت اسلامی بر استعمارگران خواهد بود.

او بیان کرد: روز جهانی قدس آغاز مبارزه امام خمینی (ره) با اسرائیل نبود بلکه امام راحل در دوران پهلوی نیز مانند سایر علما و مراجع دین در تمام کشور‌های اسلامی حامی فلسطین بودند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: موضع ما در زمینه قدس شریف یک موضع فطری و عقلانی است و هرکس که نسبت به صهیونیست چنین موضعی نداشته باشد از نظر اسلام مسلمان نیست.


بیشتر بخوانید؛


دومین کنگره بین المللی قدس شریف عصر سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در قم آغاز شد و تا چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه با سخنرانی ۳۰ شخصیت علمی و فرهنگی از کشور‌های ایران، فلسطین، مالزی، هند، افغانستان، پاکستان، فرانسه، آرژانتین، عراق، ترکیه، شیلی، امارات، لبنان، سوریه، انگلیس، کانادا و تونس ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار