فرماندار گیلانغرب گفت:بیشترین عامل سرایت ویروس کرونا در این شهرستان ناشی از حضور در دورهمی‌ها و خاکسپاری‌ها است از این رو مردم باید از شرکت در این آیین‌ها به طور جدی پرهیز کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا در این شهرستان تاکنون هفت هزار و ۸۰ مورد نمونه گیری انجام شده که از این تعداد ۲ هزار و ۲۴۰ نفر مثبت بوده است.

او اظهار داشت: از مجموع مبتلایان ویروس کرونا در این شهرستان ۷۷ نفر جان خود را از دست داده اند و هم اکنون نیز ۲۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان الزهرا (س) بستری و ۱۰نفر نیز در سایر مراکز درمانی استان کرمانشاه تحت مراقبت قرار دارند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: همچنین از ابتدای شروع واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در این شهرستان تاکنون یک هزار و ۲۰۰ نفر از کادر درمان، جانبازان و افراد بالای ۸۰ سال واکسینه شده اند.

محمودیان ادامه داد: از مردم می خواهیم کماکان رعایت پروتکل ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند و در بیرون از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.  

او اضافه کرد: مردم حتما از ترددهای غیر ضرور و دورهمی‌ها و مهمانی ها و شب نشینی در این شرایط خودداری کنند چون ابتلا به کرونا در شهرستان گیلانغرب خانوادگی شده و کرونای انگلیسی همه گیری بالایی دارد که همه افراد را به راحتی درگیر می کند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.