معاون خدمات شهری شهرداری قم از نصب نقش برجسته شهید ابومهدی المهندس در سه‌راه خرمشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید امیر سامع،معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهر قم گفت: در فضاسازی شهری ۱۸ پروژه در سال‌های ۹۸ و۹۹ از سوی سازمان زیباسازی شهری انجام‌شده است.

او ادامه داد: با دستوری که شهردار صادر کرده توجه به طراحی و زیباسازی فضای شهری به‌ویژه در حوزه ایثار و شهادت همواره در اولویت اجرای پروژه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته سامع یکی از اتفاقات دیگر در حوزه گرافیک شهری، تهیه نقش برجسته‌ای از شهید ابومهدی المهندس بوده که به‌زودی اجرای عملیات نصب آن در سه‌راه خرمشهر آغاز می‌شود.

او عنوان کرد: همچنین ساخت سردیس شهید اوسطی از شهدای سرشناس حوزه انقلاب اسلامی قم آغازشده است و در یکی از نقاط شهر نصب می شود .

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان این که شهرداری در معرفی شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره به این موضوع باور دارد که با زبان هنر می‌توان اثربخشی بالایی را برای ترویج ارزش‌های انقلاب به دنبال داشت، افزود: این مهم همواره مورد توجه قرار گرفته و در فراخوان‌های مختلف از ایده جوانان قمی و سایر شهر‌های کشور استفاده‌ شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار